Is er plaats voor een veroordeelde pedofiel in een dorp?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: Is er plaats voro een veroordeelde pedofil in een dorp?

Berichtdoor mohamed » 27 okt 2012 19:20

mohamed schreef:De eindoplossing voor het pedofielenvraagstuk lijkt mij dat ze een eigen staat krijgen. :lol:

Faramir schreef:Zeg maar gerust eigen dorp dan want waarschijnlijk gaat het om duizenden en duizenden mensen.

Van mij mogen ze Madagaskar hebben, zolang ze maar geen boten krijgen!

beantsje
Mineur
Mineur

Re: Is er plaats voor een veroordeelde pedofiel in een dorp?

Berichtdoor beantsje » 27 okt 2012 21:01

Even serieuze reactie:
Een kleine 15 jaar geleden ofzo reed ik op een manege. De manegehouder had ook nog een huisje ergens helemaal achteraf; die hij had verhuurd. Daar woonde op een gegeven moment een stel; ze hielden daar ook wat dieren. Diverse meiden van die manege gingen daar best weleens heen. Werden ook weleens door de man dan weer met de auto naar huis gebracht.
De manegehouder hoorde dat en murmelde dan iets dat ze daar beter niet meer alleen konden heengaan, maar zei nooit waarom of zo.

De man had al een TBS-verleden wegens gruwelijke lustmoorden op 2 vrouwen (waaronder een meisje van 15). De manegehouder had dat van de politie gehoord toen hij het huis aan de man verhuurde, maar had ook te horen gekregen dat hij daar beslist niet over mocht praten; dat zou smaad zijn.
Dus kon de man ongestraft regelmatig bezoek van naïeve paardenmeisjes krijgen.

Na enkele jaren is de man opgepakt en veroordeeld wegens moord op nog eens minimaal 3 vrouwen; dit keer prostituees. Het was Willem van Eijk...
Echt waar, ik was geschokt; de manegehouder wist al die tijd van het verleden van dit beest maar mocht niets zeggen. En ondertussen kwamen die meisjes daar gewoon in huis....

mohamed

Re: Is er plaats voor een veroordeelde pedofiel in een dorp?

Berichtdoor mohamed » 27 okt 2012 22:05

Nederland is pedofielen luilekkerland, vreselijk dat zoiets kan gebeuren. Het zou niet mogen.

Terug naar “Archief”