De nachten zijn hier erg verschillend. Dan weer nachten achter elkaar doorslapen, dan weer paar keer eruit voor dr speen. Maar afgelopen avond/nacht was het drama! Gillen en nog eens gillen, niets hielp. Druppels gegeven en uiteindelijk maar een zetpil, maar ook dat werkte niet echt. Toen maar een klein flesje gemaakt, helemaal op, maar zodra ze weer in bed lag begon het weer. Uiteindelijk toch maar laten huilen, wat verschrikkelijk is dat!, en is ze in slaap gevallen rond 12 uur. Vannacht erg onrustig geslapen en hoorde ze steeds kreunen. Ze was vanmorgen ook al voor mijn wekker jengelend wakker, zo ken ik haar echt niet! Maar vandaag niets aan de hand bij mn moeder, de vrolijkheid zelve, zoals anders. Ze is nu net gelijk gaan slapen, dus hoop dat ze lekker doorslaapt nu!
Het is zo vervelend dat je niet weet wat het is. Ik vermoed tandjes, maarja...dat is ook het enige wat ik me kan bedenken en wat logisch zou zijn. Er komt alleen maar niets door

Maar verder niets te klagen en genieten we zo onwijs van haar! Het is echt heerlijk!