Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor ajl » 18 okt 2012 13:19

Ik ben blij dat ik van de oudste alles bewaard had, anders had ik nu een complete garderobe voor de kleine man moeten aanschaffen en de kleding ziet er nog prima uit na 1 seizoen dragen. Zijn huidge winterjas heeft de oudste ongeveer 8weken aangehad, gekocht in de opruiming en toen te groot en daarna werd het ineens warm en de winter erop paste hij het niet meer.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 18 okt 2012 17:47

Tot mt 80 heb ik het meeste wel bewaard, gewoon omdat ik dat kleine spul zo leuk vind. Verder probeer ik voor de kleding die nog goed is een juiste bestemming te vinden: ik geef het weg of probeer het te verkopen op de kledingbeurs. De rest gaat in de zak voor Roemenie.
Ik heb hier ook gewoon zomer - en winterspul in de kast liggen. Nu heb ik wel de zomerspullen wat meer naar achteren gelegd in de kast, en de truien en vesten naar voren gehaald en meteen even uitgezocht wat niet meer past.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 18 okt 2012 19:39

@missf t gaat heel goed! Het is echt zo'n heerlijk kind! Heel lief, maar ook heeeeeel ontdeugend. kan heel goed spelen, boekjes lezen, van die vormenpuzzels maken en met de duplo kan hij zich echt goed vermaken. Soms ook totaal niet, haha. Het liefst klimt hij overal op, al is dat deze week wat minder bedenk ik me. Zo leuk, dat gebrabbel ook. We genieten echt enorm van m :-)
Zal s een foto opzoeken.
En de kids hier verder?

Wat kleren betreft scheelt het ook wel dat wij gewoon weinig ruimte hebben. Ik kan dus ook echt niet alles bewaren...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 okt 2012 20:16

Wat heerlijk Jannoek, en zo lekker ondeugend ventje! hihi. Jullie dus ook een klimaapje. Hier net zo op het KDV ook, ze moeten hem echt in de gaten houden anders klimt hij zo overal op. :oops:
Hier thuis ook.

Alleen de nachten... drama, het naar bed toe gaan gaat echt heel goed. Hij slaapt zo, je hoort hem eigenlijk helemaal niet. Maar hij wordt wel 3-4 keer 's nachts wakker. De ene keer helemaal overstuur en de andere keer wel huilend. Dit gaat dus al weken zo. We slapen daarom ook apart. Anders kom je echt niet aan je rust toe.
Maar verder is hij echt heel gezellig/grappig.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 18 okt 2012 20:33

Wat vervelend evelien! Weten jullie niet waar het aan ligt? Lijkt me heel frustrerend... Hier af en toe slecht slapen (vannacht bijv.) maar hij slaapt ook super makkelijk in, en over t algemeen ook door. Alleen met kiezen/tanden drama. Maar dat is maar tijdelijk gelukkig ;-)

Een foto van ons mannetje, van half september, dus al weer een maandje oud: Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 okt 2012 20:40

Geen idee waar het aan ligt. Eerst dachten we aan tandjes.
Het lijkt nu wel een gewoonte te worden. We hebben z'n bedje nu aan de andere kant van z'n kamertje gezet. Eens kijken of dat werkt.

Mooi mannetje die F.loris van jullie. Leuke kleren heeft hij aan.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 18 okt 2012 21:33

ah wat een leuk ventje jannoek! wat is hij blond geworden! (hij was in het begin toch heel donker?)

hier af en toe 's nachts ook ontroostbaar brullen.. bijv zondag op maandagnacht ook weer en ongv een uur bezig geweest voor ze weer ging slapen.. zag ik dinsdag ineens dat ze een kies erdoor had, dus daar schuif ik het maar op.

wat vervelend evelien, dat het al weken zo achter elkaar gaat.. dat breekt wel op lijkt me.

kleren van E heb ik het meeste bewaard, alleen wat ik echt helemaal niet mooi vond of kapot was weggedaan. R heeft het meeste er nog van aan. nu na R ga ik het wel wat selectiever bewaren. dingen met onbehandelbare vlekken of wat ik R al bijna niet aan doe omdat het toch niet meer helemaal naar m'n zin of uit model is gaan nu weg. verder bewaar ik het in opbergdozen. een beetje per maat (dingen die niet goed op maat vallen stop ik bij de maat waar ze voor mijn idee bij thuishoren).
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 19 okt 2012 05:41

Dank! Hij was inderdaad bijna zwart toen hij geboren werd, maar werd snel lichter!
Gister ben ik weer met m bij de kapper geweest! Moet echt elke 3/4 weken, zn haar groeit zo hard! En het is heel dik, het moest uitgedund worden.. vond dat best bizar voor een kereltje van nog geen 1,5jr oud, maar ben blij met zo'n mooie dikke bos haar. :)
We laten t nu wat langer groeien, misschien kan ie dan iets langer zonder kapper ;-)

Hier vannacht ook weer dramanacht, denk dat er toch weer wat dwars zit in zn mond..

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 19 okt 2012 09:18

Hier gaat inslapen ook prima, alleen hij is vaak wakker. Hij heeft gewoon niet zoveel slaap nodig.

Leuke foto Jannoek! Wat veel haar! Dat ken ik bij mijn kids echt niet op die leeftijd. J heeft nog bijna niets en wat er groeit wordt kastanje rood/bruin

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 okt 2012 12:11

Mooie foto Jannoek! En wat een haar wel erg mooi... Nina's haar gaat nu ook heel goed groeien zo leuk.

Hier gaat het slapen goed we moeten er echt nog weleens uit maar nu is het al weer een week doorslapen zo fijn... Maar kan ook gerust weer dat we er vannacht uit moeten :lol:

Afbeelding
Ons lieve meisje :8>

Max
Mineur
Mineur

Berichtdoor Max » 19 okt 2012 12:19

Bedankt voor al jullie tips over het opruimen van kinderkleding!
De tip om alles per maat in een doos te doen lijkt me wel wat. Dan ondervang je ook het doordragen van zomer naar winter...
Krijg bijna zin om aan de slag te gaan :lol:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 19 okt 2012 12:32

Leuke foto's, Jannoek (wat zit z'n haar leuk) en Liefie (lekker gretig met die mais)!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 19 okt 2012 14:08

Mooie kindjes zeg...

Ik zal ook weer eens spammen...
Met de waterpokken:

Afbeelding

Autowassen:
Afbeelding

Afbeelding
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 19 okt 2012 19:06

Leuke foto's weer!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 19 okt 2012 19:51

Leuke foto's! @liefie wat een verschil qua haar, grappig om te zien!
@stip n. Is bijna jarig, leuk! En jij bijna uitgerekend ook toch?

Terug naar “Archief”