Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 02 mar 2004 13:12

Skoezie schreef:Almelooooo is verdacht dicht bij Vjenne, kijk uit Cash, Vjenne is 2 meter breed en 10 kilometer lang, ga je er over dwars door dan heb je niet door dat Vjenne voorbij is, je zult zien van Vriezenveen (met een / erdoor) en je denkt huh? nu al? Maarja...

Maar goed, ik heb dus pas lopen swanjeren langs de rue de schaap maar daar staan ten eerste geen vergeefmijnietjes en laatst aan twentse deernes! Ik heb mijn dondebus leeggeschoten op een *roze rakker* maar hij zij gadoor ga door (
:P :P :P ) tja, maar ik had niks meer (schroefjes en zo he :mrgreen: ) maar boeie, ik ga denk ik maar eens met mijn fietsje (of zundrap) over de reggeriver naar het schone twensche land.

de Roze Ridder

Lieve roze ridder,

Dat moet je zeker doen, de reggerivier over met je zundrap, naar het schone twentsche land, je zult niet weten wat je ziet, het zal mooooooooier zijn dan in je drooooom :mrgreen:

Wel gek dat er langs de rue geen ver-geet-me-nietjes stonden :shock: ik denk dan ook dat iemand je voor geweest is :mrgreen:

en nee, het kan kloppen, dat je langs de rue de schoap'n geen twentse deernes gezien hebt, een enkele Sallandse misschien :mrgreen: Deze week zou je het kunnen proberen, twentse deernes hebben vakantie, naast hun andere bezigheden :mrgreen: en dan wil het nog weleens zo zijn dat ze richting schapendijk gaan.... het is tenslotte vakantie he :lol: 8) :mrgreen: :wink:

Lieve Skoezie, veel plezier in het o zo mooie (dat zijn dan 37 o's :mrgreen: :wink: ) twente en natuurlijk met de twentse deernes!

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS. :shock: Cash, niet te serieus nemen wat Skoezie over Vjeanne zegt :shock: :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 02 mar 2004 17:44

Dr. Rosekapje

PS. :shock: Cash, niet te serieus nemen wat Skoezie over Vjeanne zegt :shock: :mrgreen:

Ha Dr.Rosekapje,

Who is Skoezie?? Ik praat zowieso niet met roze ridders, schei is even uit zeg :?
Maar eehh, die Vjeanne... is dat een meissie? Dan moet je ze morgen eens aan me voorstellen :P

groetjes en tot morgen gheghe, k'ben dr helemaal klaar voor!!
Jouw Cash :wink:

chipkip

Berichtdoor chipkip » 02 mar 2004 18:42

Hallo Dr. Love

Ik heb sinds kort een probleem, sinds een week of twee wel te verstaan :( .

Mijn buurmeisje of moet ik vrouw zeggen :mrgreen: die heeft sinds kort een mobiele relatie, als jullie begrijpen wat ik bedoel... ze zit elke avond, te bellen (en niet een paar minuten ofzo....) en te smsen, ik wordt er niet goed van.... jaja, zel lijkt wel 1 of andere callgirl :mrgreen: , maar dan anders, ja zul je denken daar heb je toch geen last van... nee, was het maar zo :x als ze nou gewoon gingen praten ofzo, maar nee hoor :? zitten ze daar tot midden in de nacht te lachen en te giegelen :? en daar moet ik dus naar luisteren he, dat geginnegap, gegrinnik en gehinnik :x echt niet normaal hoor, zelfs zijn (jaja, die andere met een mobiele telefoon :mrgreen: ) lach schalt vaak over het erf hier :x .... en dat niet 1 keer op een avond.... neehee....
en dan durven ze er soms ook nog varkens bij te halen.... :x dat kan toch echt niet Dr. Love????? arm beest..... :shock:

Daarnaast ben ik op het moment zelf lichtelijk ongelukkig in de liefde :cry: mijn haantje is er pas geleden van door gegaan..... :cry: , tenminste dat denken we....

Dr. Love, heeft u een oplossing voor mij? Ik hoop het, want ik kan er niet meer tegen :cry:

groetjes chipkip

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 02 mar 2004 19:08

Lieve mensen, ik heb een nieuwe cursus ontwikkeld, speciaal voor vrouwen die al een wat langere relatie hebben (getrouwd bv...) voor hen zal het nu volgend stukje erg herkenbaar zijn.... Het is vaak zo dat mannen die getrouwd zijn, of een al wat langere relatie hebben, vaak antwoorden met gemompel of gegrom, dat is al een eeuwenoude communicatie taal (grmoms) die steeds van vader op zoon gaat, ze denken dan ook nog dat jij het snapt ook :?
Maar dames geen nood :lol: leer gromtaal.... en mompel terug (aanmelden kan via PB of mail... rosekapje@refoweb.nl)

grrrmoms, is een Nederlands dialect, dat dan tot nu toe ook haast uitsluitend door mannen gebruikt wordt. Als hij dan ook in die taal antwoord, dan wil dat dus ook echt niet zeggen dat hij niet echt antwoord ofzo, dat doet hij juist wel! Maar nu is het nog de kunst om hem te leren verstaan :mrgreen:

Hier volgen een aantal voorbeelden.... om er vast in te komen :mrgreen:

gruhah betekend: ik ben het met je eens schat

Ngrggh betekend: Lieverd, nee dank je, ik heb na drie keer opscheppen, genoeg te eten gehad.

Hggrhgua betkend: schat, waarom heb je de maden, die ik voor het vissen gebruik, uit de koelkast gehaald? :shock:

zzzz oink betekend: Ga slapen mens.... :mrgreen:

Zo zie je maar, hoe belangrijk het is om ook naar de klanken die je man uitstoot te luisteren....
Je zult na een tijdje dan misschein daadwerkelijk begrijpen wat hij bedoelt....

op den duur zul je dan misschien ook wel zijn hgrnhgau benatwoorden met gfruaru

grhauhnuafhhnf, :mrgreen:

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 02 mar 2004 19:17

Geniet lekker mee met dit ‘eerste zoen’ verhaal van ‘noem me maar John’.
Ik heb wat moeten censureren, helaas :( , want er zaten stukjes in waar zelfs ik rooie oortjes van kreeg :oops: .
Heeft u ook zo’n sappig verhaal, laat ons meegenieten! :lol: Mail ze naar drlove@refoweb.nl

Het was in de zomer, zaterdagavond, en we gingen met een stel jongens en meiden naar een gospeltheek.
Één meisje zat bij me op school en we praatten wel eens met elkaar. Die avond bleven we nogal aan elkaar klitten en ik had al het nodige gedronken want ik hoefde niet te rijden.
Ik stond zo strak als een (*censuur) aap en dat meisje daagde me enorm uit, ik deed net alsof ik een ervaren jongen was 8) , ervaren in de liefde, maar in werkelijkheid droomde ik er alleen maar van om eens met een meisje te (*censuur) zoenen :!: (red.). :lol:
We besloten het allebei warm te hebben :oops: , dus we hadden een goed excuus om naar buiten te gaan, waar het nog steeds vochtig warm was. In een steegje sloegen we de armen om elkaar heen en begonnen te zoenen. Ze was duidelijk meer ervaren dan ik, al liet ik dat niet merken natuurlijk. Ik liet haar los en greep haar bij haar beide (*censuur) armen :?: (red.) en ze vond het niet erg :lol: . Zo bleven we nog een tijdje staan en genoten van elkaar’s (*censuur) aanwezigheid :?: (red.)
Die zoen was erg heftig en voor mijn beleving heb ik nooit meer zo’n (*censuur) opwindende :?: (red.) kus meegemaakt. :lol: :mrgreen:

Blijf ze sturen, die (*censuur) heerlijke (red.) ‘eerste kus’verhalen!! :mrgreen: :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 02 mar 2004 19:20

Ha dr Love

bij deze melden we dat dit refostel verloofd is.
Woelratje en Moppie

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 02 mar 2004 19:23

moppie schreef:Ha dr Love

Woelratje en Moppie

Namens het hele team VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! :D :D

en nu de verloving een feit is, kan het goed zijn (we hopen van niet) dat de problemen gaan komen, Moppie, maar weet dat we altijd voor je klaar staan! :) :mrgreen:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

bclinton
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor bclinton » 02 mar 2004 19:46

Hallo Dr.Bloempie

N.a.v. uw oproep meld ik mij graag aan om acteur te worden in uw videofilms of Dvd’s.
Ik ben echt gek op water, het kan mij niet vochtig genoeg zijn, niet diep genoeg zijn, ik duik er graag in, desnoods zonder zuurstof. 8) Acteren kan ik als de beste, al zeg ik het zelf, vooral in films waarin het fysieke acteerwerk sterk naar voren gericht moet zijn. :?: :lol: :mrgreen:

Ik kan per direct komen, als het moet. :mrgreen:
Uw redactie heeft mijn gegevens, dus ik wacht uw antwoord af.
Vriendelijke groeten,
BClinton

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 02 mar 2004 20:47

columbus schreef:
moppie schreef:Ha dr Love

Woelratje en Moppie

Namens het hele team VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! :D :D

en nu de verloving een feit is, kan het goed zijn (we hopen van niet) dat de problemen gaan komen, Moppie, maar weet dat we altijd voor je klaar staan! :) :mrgreen:

je bent een schat :mrgreen: :mrgreen:

cash
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cash » 02 mar 2004 21:11

rosekapje schreef:
Maare, Lieve Cash, ik vroeg me af, of je alle postings goed leest...... :roll: dit met betrekking op morgen..... :oops:

Lieve Cash, ik zie je vanzelf wel verschijnen :lol: :mrgreen:
Ik sta al op de uitkijk.... :shock:

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje

PS. Met wie dacht je te gaan zoenen dan :shock: :roll: :mrgreen:

hallo Dr.Rosekapje,

ja natuurlijk lees ik alle postings goed!
Met wie ik ga zoenen morgen?? wat denk je zelf? Niet met je buurvrouw denk ik hahaha, maar je hoeft niet zenuwachtig te zijn, ik ben een prof 8) en alle vrouwen voelen zich op hun gemak bij Cash 8)

tot morgen,
Cash

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 mar 2004 22:22

Er zijn twee reacties gekomen op mijn oproep voor een vrijwilliger. Gandalf en BClinton hebben zich aangemeld.
Mmmm, moeilijk om te kiezen zeg.... :roll:
BClinton lijkt me erg geschikt, maar één ding bezwaart mij om voor hem te kiezen. Hij wil namelijk duiken zonder zuurstof :?: :shock:
Ik ben bang dat als hij dat doet, dat ik dan niks meer aan hem heb.
(Hij wil zeker controleren of ik wel goed die mond-op-mondbeademing doe :mrgreen: )
Wat dat betreft is het veiliger om voor Gandalf te kiezen...
O, ik weet echt niet wie ik nou mee moet nemen! Om iene-miene-mutte te doen is ook geen goeie optie.
*denk*
...
...
*denk* :(
...
...
*zucht*
Ik weet het!! Ik neem jullie gezellig allebei mee! :D
Dan kan ik om de beurt van jullie gebruik mak%&^%$# jullie kwaliteiten benutten in de video-opname! :wink: :mrgreen:

Ik hoop jullie maandag te zien in zwemkleding! :D

Liefs dr. Bloempie

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 mar 2004 22:46

Er is een mail binnengekomen van Liz, die graag haar eerste bijna- zoen ervaring met ons wilde delen.

Hier komtie:

Hallo, ik ben Liz!
Ik ben 16 jaar. Ik heb nog nooit gezoend, maar ik heb ongeveer een half jaar geleden mijn eerste bijna- zoen ervaring meegemaakt! :P
Ik was op een reunie van een zomerkamp waar mee ik was meegeweest. We hielden de reunie bij een jongen die ook had deelgenomen aan het kamp. Hij woonde op een boerderij. Er was een schuur waarin we konden feesten en op de deel konden we slapen.
's Avonds begonnen we met drinken en wat zwingende muziek. De beentjes werden steeds losser en op een gegeven moment stond iedereen met de voetjes van de vloer. 8)
Regelmatig verdwenen er stelletjes in het donker. Ik zat al met jaloerse blikken naar al die stelletjes te kijken. Eén voor één verdwenen ze, om een half uur later weer binnen te komen, met een stralende glimlach van oor tot oor. Ik dacht: Dat wil ik ook! :shock: :oops:
Dus ik zorgde wel dat ik in de buurt van een aantal jongens bleef. En ja hoor: Op een gegeven moment vroeg één van die jongens of ik wat wilde drinken. Na drie drankjes vroeg hij of ik mee ging naar buiten.
Dus ik al met rooie oortjes achter die gozer aan naar buiten. Hoera! :D Ook ik verdween in het donker!! Die jongen was al vaker op de boerderij geweest en wist alle plekjes te vinden. :oops: :mrgreen: :wink:
Eerst gingen we naar een andere schuur, maar toen we daar aankwamen, bleek dat er al een ander stelletje stond te zoenen. Toen wist hj nog wel een andere schuur, maar eigenlijk mochten we daar niet naar binnen.
Toch deden we het. :oops: Héél zachtjes schoof hij de deur open. Hij nam me mee een eindje de schuur in. Heel vaag zag ik de contouren van iets groots. Toen ik voelde, bleek het dat hij me had meegenomen naar een hooiberg. :shock:
Hij hielp me met het naar boven klimmen op de hooiberg. M'n hart klopte in m'n keel toen ik bedacht dat het dan bijna zover was, op een hooiberg nog wel! :P
Maar toen kwam er opeens een hond aangerend, die keihard begon te blaffen en tegen de hooiberg op te springen! :shock:
We maakten dat we weer buiten kwamen en hebben ons maar weer gauw in de feestende menigte gestort, voordat iemand er achter zou komen dat wij in die schuur waren geweest. :oops: :lol:
Er is toen niks meer gebeurd... :( Wel jammer hoor!
Maar verder heb ik een hele gezellige avond gehad en we hebben nog lekker klef gedanst! :mrgreen:

Groetjes Liz

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 02 mar 2004 22:47

bloempie19 schreef:Er zijn twee reacties gekomen op mijn oproep voor een vrijwilliger. Gandalf en BClinton hebben zich aangemeld.
Mmmm, moeilijk om te kiezen zeg.... :roll:
BClinton lijkt me erg geschikt, maar één ding bezwaart mij om voor hem te kiezen. Hij wil namelijk duiken zonder zuurstof :?: :shock:
Ik ben bang dat als hij dat doet, dat ik dan niks meer aan hem heb.
(Hij wil zeker controleren of ik wel goed die mond-op-mondbeademing doe :mrgreen: )
Wat dat betreft is het veiliger om voor Gandalf te kiezen...
O, ik weet echt niet wie ik nou mee moet nemen! Om iene-miene-mutte te doen is ook geen goeie optie.
*denk*
...
...
*denk* :(
...
...
*zucht*
Ik weet het!! Ik neem jullie gezellig allebei mee! :D
Dan kan ik om de beurt van jullie gebruik mak%&^%$# jullie kwaliteiten benutten in de video-opname! :wink: :mrgreen:

Ik hoop jullie maandag te zien in zwemkleding! :D

Liefs dr. Bloempie

Natuurlijk ben ik er maandag, dr. Bloempie. In zwemkleding, gemaakt van mithril :wink:. Gaat nooit stuk, slijt niet en heeft een goede pasvorm :oops: . U weet niet wat u ziet. U zult dhr BClinton direct naar de reservebank verwijzen (hoe spijtig :wink:). Zoals u weet heb ik goed acteurstalent, de film waarin ik speel heeft niet voor niets 11 Oscars gewonnen :P . U zult merken dat het mij niet uitmaakt hoe hoog of hoe diep ik moet gaan 8) . Met zo'n lieftallige en knappe dr. wil ik graag in zee gaan (kan me niet ver genoeg zijn :wink:).
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 02 mar 2004 22:54

Gandalf schreef:Natuurlijk ben ik er maandag, dr. Bloempie. In zwemkleding, gemaakt van mithril :wink:. Gaat nooit stuk, slijt niet en heeft een goede pasvorm :oops: . U weet niet wat u ziet. U zult dhr BClinton direct naar de reservebank verwijzen (hoe spijtig :wink:). Zoals u weet heb ik goed acteurstalent, de film waarin ik speel heeft niet voor niets 11 Oscars gewonnen :P . U zult merken dat het mij niet uitmaakt hoe hoog of hoe diep ik moet gaan 8) . Met zo'n lieftallige en knappe dr. wil ik graag in zee gaan (kan me niet ver genoeg zijn :wink:).

:shock: Wauw! Je gaat in de hoogte en in de diepte, hebt 11 oscars gewonnen, zwemkleding van mithril... Als daar nog iemand aan kan tippen, dan sta ik niet voor mezelf in! :mrgreen: Ik weet rouwens ook niet of ik wel voor mezelf in sta, als ik je maandag zo zie! :oops:
Ik kan haast niet wachten tot het maandag is. Ik ben benieuwd wat je allemaal voor me in petto hebt! :wink: :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 02 mar 2004 23:29

Ook handig als je aangevallen wordt door haaien of piranha's, dat mithril!

Terug naar “Archief”