Goed nieuws voor iedereen die verleid wordt door mannelijk of vrouwelijk schoon op straat:
anti-verlokking
Moderator: Moderafo's
Mortlach schreef:Het was hier of in het ruimtevaart topic
Na de link een foto van de zon. Niets bijzonders, zou je denken. Alleen is de foto 's nachts genomen, met de camera omLAAG gericht. Het is een opname van een neutrino-detector die neutrino's van de zon opvangt dwars door 12000 km steen heen.
Klik
boer schreef:En wie zegt dat dit de zon is, het binnenste der aarde is aan de zon gelijk, geloof ik, ook een massa kokend lava en gesteente...
boer schreef:'t is allebei heet.
Wat baat het een mens zich daar allemaal in te verdiepen?
Schijn je krankzinnig van te kunnen worden, en ik ben al niet echt the run of the mill kinda bloke,
tata...
Boekenlezer schreef:Diarreegolf in Duitsland
Daar hoorde ik gisteren over.
Nou klinkt mij dit wel wat erg enthousiast in de oren. Water kan prima golven, heb ik kort geleden gezien. Maar diarree lijkt mij daar een beetje dik voor.
boer schreef:'t is allebei heet.
meribel schreef:diarree kan golven, en zo zo dun zijn als water.
meribel schreef:[...]
ik kan als verpleegster je informeren; jazeker, diarree kan golven, en zo zo dun zijn als water.
Maar of het interessante info is weet ik niet.
Boekenlezer schreef:Toch goed om dit te weten.
Dus die genoemde golf in Duitsland, die kan dus echt!
Boekenlezer schreef:Gisteren kwam mij dit onder ogen: Christenen willen appellogo van Apple veranderen in kruis.
Dat vond ik wel erg ver gaan! Die appel van Apple zou verwijzen naar de eerste zonde in het paradijs. Goeiedag zeg, het is ook maar net wat je erbij denkt!Dat idee is naar mijn weten tot nu toe nog nooit ook maar in mij opgekomen!
En dan staat er ook nog: "Er is kans dat de wens van de orthodoxe gemeenschap wordt gehonoreerd." Nou, dat hoop ik toch eigenlijk niet. Want in hoeverre is Apple nog Apple, als hun symbool niet eens meer een appel mag wezen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten