Lichtzwaard schreef:Je hoeft ook niet te snappen als je maar weet (...)
Een lastige combinatie voor mensen die ZELF nadenken.
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
Lichtzwaard schreef:Je hoeft ook niet te snappen als je maar weet (...)
mohamed schreef:Een lastige combinatie voor mensen die ZELF nadenken.
Lichtzwaard schreef:
Je hoeft ook niet te snappen als je maar weet dat de Zondag de dag des Heren is een Heilige dag de Verrijzenis dag van Jezus Christus Zij Enige Geboren Zoon.
mohamed schreef:Een lastige combinatie voor mensen die ZELF nadenken.
Faramir schreef:Een populaire uitspraak maar die inhoudelijk kant noch wal raakt.
Faramir schreef:Veruit de meeste mensen denken over meer dan 90% van de zaken die ze tegenkomen helemaal niet na. De meeste kennis van mensen bestaat voor het grootste deel uit aannames waar zelden (diepgaand) over nagedacht is.
Faramir schreef:Mensen die wel overal over nadenken belanden binnen de kortste keren in een gesloten inrichting.
mohamed schreef:Dat klopt maar dat de zondag vereren geen gebod is van Jezus, noch van een van zijn apostelen kan een kind nog snappen.
Of een open inrichting genaamd het klooster.
Wij zagen het ook en dachten laat maar,
hoe oliekoeken dom kan iemand zijn.
Maar goed leve het Klooster /Abdij.
schaapje schreef:
Ik vraag me toch af wie WIJ zijn.......die dachten, laat maar ?
Lichtzwaard schreef:In je wanhopige pogingen om maar te beledigen doe je wederom een domme uitspraak. Zo te zien weet je ook niets van kloosters.===CITAAT.
Wij zagen het ook en dachten laat maar,
hoe oliekoeken dom kan iemand zijn.
Maar goed leve het Klooster /Abdij.
mohamed schreef:Dat klopt maar dat de zondag vereren geen gebod is van Jezus, noch van een van zijn apostelen kan een kind nog snappen.
Faramir schreef:Dat is jouw mening en dat is prima maar misschien wordt het eens tijd om te accepteren dat niet iedereen het zoals jou ziet.
mohamed schreef:Een ieder is vrij om te geloven wat hij wil en wat hij niet wil. Zo geloof ik niet in leringen van mensen en daarom accepteer niet zomaar een bewering zonder gedegen onderbouwing. Als je mij kunt aantonen waar Jezus heeft geboden om zondags te rusten dan blijf ik komende zondag de hele dag zitten waar ik zit.
mohamed schreef:Een ieder is vrij om te geloven wat hij wil en wat hij niet wil. Zo geloof ik niet in leringen van mensen en daarom accepteer niet zomaar een bewering zonder gedegen onderbouwing. Als je mij kunt aantonen waar Jezus heeft geboden om zondags te rusten dan blijf ik komende zondag de hele dag zitten waar ik zit.
boer schreef:En ik geef 1000 euro aan een goed doel.
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten