Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor jeepeecee » 27 aug 2012 20:05

Ik heb ook bobike ,geen problemen mee. En over natte kussentjes: in de rugleuning aan de achterkant (gleuf) zit een hoesje die je er over heen kunt doen
Afbeelding

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 27 aug 2012 20:32

gempa schreef: ik had hiervoor een bobike en die was ook prima, maar yepp is gewoon beter, 5 puntsgordel, zo los te klikken ,met een slot , de voetjes zij met 1 klik te verstellen, geen irritant kussentje wat bij mij altijd kwijt was of nat.
1 tip koop hem online dat scheelt zo 20 euro

De gordeltjes gebruik ik allang nooit meer maar ik vond ze meer dan prima, voetjes verstellen gaat prima en dat doe ik niet dagelijks, als het regent en de kinderen zitten in de stoeltjes worden de kussentjes niet nat en het gebeurd zelden dat de fiets buiten in de regen staat (meestal onder een dakje, binnen oid) en anders doe ik de hoesjes er over heen, ik heb de kussentjes er nog nooit uit gehad. Voor ons dus prima ;-). De Yepp lijkt mij ook heel fijn hoor, maar die vind ik echt lelijk....

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 27 aug 2012 20:58

Zet jij je kids niet vast in het stoeltje, omdat je de gordeltjes niet gebruikt? Ik kan dat nooit zo goed begrijpen, als ik al die kleintjes gewoon los zie zitten. Je wilt niet weten wat er gebeurt als je valt met de fiets en je kids zitten niet vast...

Pluk01

Berichtdoor Pluk01 » 27 aug 2012 22:15

Ik zat me net precies hetzelfde af te vragen: zet je ze helemaal niet vast?? Dat is echt levensgevaarlijk!!! Hier overigens voor voorop bobike gebruikt, nooit problemen mee gehad. Voor achterop hebben we een OK Baby Sirius. Kwam toen we een achterzitje zochten als beste uit de tests en hij bevalt ons erg goed. Ze zitten heel goed beschermd en heb van de winter tijdens de gladheid een lelijke schuiver gemaakt met Levi achterop. Ik was bont en blauw, maar hij had gelukkig geen schrammetje.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 29 aug 2012 20:43

nou, hier gisteren ff goed de schrik in de benen. E zat lekker in bad te spelen en R liep wat rond te keuvelen in de badkamer/kamer/keuken dus ik dacht, mooi ff snel boven stofzuigen.
ben ik bezig, draai me om, staat R ineens achter me boven :shock:
het traphekje zat er goed voor, ze is er dus ergens tussendoor geklommen en zo de hele trap opgekomen.. we hebben nogal een enge trap vind ik zelf, een lange (17 treden) en open trap met plavuizenvloer onderaan. ik schrok me echt naar dat ze daar ineens aan kwam lopen..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 aug 2012 08:37

Oh wat eng, vpk!
Laatst gewijzigd door MissF op 31 aug 2012 07:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 30 aug 2012 08:39

Schrikken, vpk!

Hier is de vakantie nu echt voorbij. Onze oudste is voor het eerst naar het voortgezet onderwijs deze week. Spannend! Voor hem en voor ons! Ik moet er echt aan wennen dat hij een eigen wereldje krijgt, waar ik niets van ken en weet. Een hele sprong vooruit in het loslatingsproces!

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 30 aug 2012 08:40

Wat een heerlijk ondeugende snoet heeft je dochter, missf!!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 30 aug 2012 12:03

aaah, wat een mooi stel kinders missf!
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 aug 2012 12:43

Leuke foto's Missf! Wat worden ze alweer groot!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 aug 2012 12:56

Leuke foto's MissF

Wij zijn vanaf morgen 2 weken weg heerlijk genieten van een welverdiende zomervakantie... Erg benieuwd hoe Nina de lange auto reis vind maar het zal best goed komen.
Haar vriendinnetje is ook die 2 weken mee dus dat zal best goed komen allemaal.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 aug 2012 12:58

Vpk, oeih dat was wel even schrikken zeg. ppff. Had E. dat ook zo? of is dat echt helemaal nieuw?

MissF, oo wat een heerlijke kinderen. En wat een ondeugend koppie heeft F. :mrgreen:

Wij zijn vorige week vrijdag begonnen met alle spenen weg te gooien. Sindsdien slaapt S. 's nachts gewoon lekker door. Op die paar keer na (maar wat wil je ook als je ineens drie tanden tegelijk krijgt). Hij taalt er ook niet meer naar. Hadden we veel eerder moeten doen. Maar tsja.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 aug 2012 13:02

@ vpk Dat is ook schrikken!

@ evelien Wij hebben de spenen ongeveer 6 weken terug weggedaan, echt een verademing. Hij heeft niet eens moeten afkicken. Hij is er niet meer van gaan slapen, maar ik vermoed dat dat bij het manntje hoort.

Hier weer ziekenboeg. J heeft nu koorts en is jengelig.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 30 aug 2012 14:01

Hier een jochie dat echt níet gaat slapen zonder speen. Maar goed, ik vind dat niet heel problematisch, zo lang het alleen met slapen is....

Hier ook een heel ondeugend jochie. Hij klimt echt overal op. Geen seconde rust als hij in de buurt is ;-)
Binnen notime staat hij op de eettafel bijvoorbeeld. Behoorlijk vermoeiend ;-)

Zal 's op zoek gaan naar een recente foto :) Je geeft inderdaad het goede voorbeeld missF, leuke foto s!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 aug 2012 14:53

Dank je wel allemaal :) Frederiek straalt precies uit hoe ze is, zo grappig, die foto, dat is ze echt helemaal :D

Ze slaapt ook nog steeds met een speen. Ik wilde het ook voor ze 1 was afleren, maar ze jammert sowieso altijd voor ze gaat slapen, zonder speen is dat echt huilen, tot overstuur aan toe. Ik ben nu gewend aan dat gejammer, maar overstuur huilen vind ik niet nodig, dus dan maar de speen erin. Dan kijkt ze me echt zo stralend aan, als ze dat ding in haar mond krijgt. Als ze oud genoeg is dat ze iets meer begrijpt dat we hem weggooien gaan we het wel eens proberen. Ze krijgt hem ook alleen in bed, of als we onderweg zijn en ze is moe, dan valt ze af en toe nog in slaap in de wagen.

Handig, Jannoek, je moet blijven opletten dan ;) Dat geklim zie ik hier ook, veel meer dan Jurian ooit deed. Ze schuift gewoon alles overal bij en maar klimmen. Ook naar Jurians speelhuisje, dat een stukje hoger ligt achterin de tuin, en gewoon een heel eind het trapje op.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”