Kleding enzo... (4)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor schelpje3 » 28 aug 2012 14:28

MissF schreef: :D

Dat bedoelde ik eigenlijk niet eens, mijn zus trouwde in het lichtgroen, totaal geen refojurk, we zijn ook geen rasechte refo's, maar het was zo''n stoere jurk! :) Er zijn steeds meer niet refomeiden die niet meer in het wit trouwen volgens mij. Was mijn bedoeling ook, om in een kleur te gaan (en dan geen hooggesloten jurk met lange mouwen zeg maar ;) ) maar wit stond toch echt het mooiste :D[/quote]
===================================================
Nee joh, weet ik. :wink:
Het was een grapje, ik zie trouwens in toenemende mate "wit geklede" gasten in volgstoeten.
Maar bruiden soms in het vuurrood en pikzwart :?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 aug 2012 15:44

Wij hebben donderdag een bruiloft. Ik vindt het wel zo leuk om een beetje dezelfde kleur te dragen als manlief en onze zoon. Niet dat ik heel nieuw outfit koop. Ik had nog een leuk jurkje hangen, manlief nog een pak. Zoonlief heb ik wel alles nieuw. Moest voor mezelf alleen nieuwe schoenen en voor manlief een overhemd.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 28 aug 2012 20:38

ik zou ook gaan voor een beetje dezelfde kleur tas en schoenen als het jasje, jans1!

wij hebben in november een bruiloft, voor mijn gevoel duurt het nog erg lang dus ook nog niet echt met de kleding bezig, alleen voor de meiden wil ik zelf iets gaan maken.. heb stof liggen voor zoiets.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

tulp
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor tulp » 29 aug 2012 08:38

@ Jans: als het niet lukt om dezelfde kleur te vinden, zou je ook heel donkerbruin kunnen doen. Lijkt me ook mooi.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 29 aug 2012 11:14

Ik zou ook voor kleuren gaan die al voorkomen in je outfit.

Maar smaken verschillen nou eenmaal ;-)

Ik draag zelf over het algemeen maximaal 2 verschillende kleuren bij elkaar, ik hou erg van rustige kleren, al mogen het wel knalkleuren zijn.

Wij hebben in september ook een bruiloft, zo lastig wat voor kleren je dan aan moet!
Heb nog een prachtig jurkje hangen, zwart met champagnekleurige, glanzende bovenkant en een heel klein mouwtje ( of brede schouderbanden, maar net hoe je t bekijkt ;-)). Maar t kan ook al heel herfstachtig zijn qua weer...
Heb een heel mooi smaragdgroen jurkje gezien bij anna van toor, misschien dat ik die koop als slechtweer alternatief :-)

pipgirl
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor pipgirl » 29 aug 2012 12:07

Even heel wat anders, dragen jullie ook corrigerende lingerie zo ja waar kopen jullie dat?

Af en toe draag ik het ook wel maar vind het zo akelig zitten en vooral met warm weer.

Ik vind het heel lastig om kleding te kopen als je een buikje hebt, herkenbaar???
Wij kunnen elkaar pas wezenlijk zien, als ik de moeite neem mijn ogen te sluiten om door die van jou de wereld te aanschouwen.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 29 aug 2012 13:29

pipgirl schreef:Even heel wat anders, dragen jullie ook corrigerende lingerie zo ja waar kopen jullie dat?

Af en toe draag ik het ook wel maar vind het zo akelig zitten en vooral met warm weer.

Ik vind het heel lastig om kleding te kopen als je een buikje hebt, herkenbaar???

Ik heb zelf geen buikje, maar zag eens een goede tip. Je bent dan geneigd om een T shirt of bloesje tot onder je buik aan te trekken, maar dat moet je juist niet doen. Het shirtje moet OP je buik eindigen, dat leidt af.
Volgens mij waren het Trinny& Susannah die dit lieten zien.
H.moller heeft leuke corrigerende hemdjes en broekjes, van licht corrigerend tot wat "strakker".
Aandacht van je buikje afleiden kun je ook doen door een leuke sjaal om te doen bijv.
Maar op zich is met een buikje niks mis hoor :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 29 aug 2012 17:27

Ik doe het alleen bij een tricot jurkje dat ik heb, die zo mooi is, maar waar je alles in ziet, met zo'n onderbroek verberg ik dat keurig en zit het jurkje veel mooier.
Verder doe ik het niet, ik draag vooral jurkjes die niet zo strak zijn en broeken en rokken met een tailleband die net boven mijn buik zit. En boven de rolletjes aan de zijkant :mrgreen: Niks zo lelijk als meiden met broeken die net onder hun buik hangen. Meiden met keurig maatje 36 hoor, maar die rare strakke broeken die van je heupen afzakken, niks voor mij :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 29 aug 2012 19:04

jans1 schreef:Ohja.. die weet ik te zitten, maar volgens mij zijn die niet op donderdagavond open??
Ik heb voor de bruiloft een wit/creme jurkje met een bruin/leverachtig kleur jasje..
weet dus ook niet goed wat voor kleur ik moet :(

Geen idee of ze op donderdag open zijn.

Heb je al een tas? Zoals al gezegd in dit topic, zou ik schoenen zoeken in de kleur van je tas (als je die al hebt).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

pipgirl
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor pipgirl » 30 aug 2012 23:02

Een buikje is niet zo erg maar bij sommige jurkjes valt het wel meer op.

En ik hou ook rekening hoe ik de kleding draag, en tegewoordig met de wat langere shirtjes kun je met het rimpelen van de stof ook wel wat wegwerken voor het oog.

En de broeken en rokjes draag ik ook graag wat hoger, dat kleed toch wat mooier af.

Wordt er hier nog veel kleding op marktplaats gekocht en dan bedoel ik voor ons vrouwen... :)
Wij kunnen elkaar pas wezenlijk zien, als ik de moeite neem mijn ogen te sluiten om door die van jou de wereld te aanschouwen.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 31 aug 2012 10:56

Marktplaats doe ik voor mijzelf niet zo veel, omdat ik het liever eerst even wil passen. ik koop wel veel bij de kringloop, afgelopen week nog weer 2 leuke rokjes :)

Begin oktober hebben wij een bruiloft, wat een gedoe om iedereen in de kleren te krijgen zeg! Inmiddels ben ik gelukkig bijna klaar, alleen de jurk voor dochterlief nog afmaken en een baretje voor haar naaien, dan zijn we compleet ;)

pipgirl
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor pipgirl » 31 aug 2012 15:39

Wij hebben ook binnenkort een bruiloft, lastig wat je moet aantrekken want het kan inderdaad of kou of fris zijn.

Het stel had ook een dresscode...tenue de ville daar moet je ook weer rekening mee houden.

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (4)

Berichtdoor *Annette* » 03 sep 2012 10:08

Nog bedankt voor het meedenken en tips voor een tankini, inmiddels ben ik maar overslag gegaan en heb ik een bikini gekocht. Ben vrij lang en daardoor sluit een tankini niet goed aan, bovenstukje is dan net te kort dus na heel wat passen uiteindelijk een bikini gekocht. Leuk in de aanbieding dus wat wil je nog meer :). Moet er nog wel aan wennen, maar het zit veel beter dan de tankini's die ik tot nu toe heb gehad.
Wat de toekomst brengen moge........

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 15 sep 2012 08:17

[quote="*Annette*"]Nog bedankt voor het meedenken en tips voor een tankini, inmiddels ben ik maar overslag gegaan en heb ik een bikini gekocht. Ben vrij lang en daardoor sluit een tankini niet goed aan, bovenstukje is dan net te kort dus na heel wat passen uiteindelijk een bikini gekocht. Leuk in de aanbieding dus wat wil je nog meer :). Moet er nog wel aan wennen, maar het zit veel beter dan de tankini's die ik tot nu toe heb gehad.[/quote]

Echt waar joh ! :mrgreen:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 18 sep 2012 14:34

Ik ben eigenlijk op zoek naar leuke rokken en/of jurken ( mag ook via internet) en waar de pasvorm ook een beetje ok is ( Zara en H&M vallen daar voor mij niet onder). Ik heb nl momenteel weinig tot geen tijd om de winkelen, maar heb wel wat nodig. Steps, king Louie en de standaard winkels ken ik wel, maar weet iemand iets anders leuks?

Terug naar “Archief”