Lieve Vader,
Ik hou van U, elke keer als ik naar u kijk glimlacht U. Zo lieve glimlach, bedankt vader voor die Liefde! Bedankt voor alles wat u geeft in mij leven. U bent mijn alles, op u kan ik vertrouwen. Bedankt.
Elke keer als ik wegloop bent U er weer, elke keer als ik eigenwijs ben en mij eigen weg insla staat U mij weer op te wachten.
Soms vraag ik me wel eens af, waarom doet U dat toch steeds weer. Vader wilt u dat blijven doen? Ik kan niet zonder uw Liefde.
Weet je vader, ik zou wel helemaal voor U willen leven, ik verlang er na om straks voor altijd bij u te zijn! Geweldig Vader dat u mij laatst vertelde dat mijn kamer al klaar is in de Hemel. Ik geloof dat het een hele mooie kamer zal zijn!
Vader u ziet mij lopen hier, u ziet wat ik doe. Soms zou ik wel weg willen kruipen, ondangs dat U glimlach naar mij. Want ik weet dat u naar mij kijkt zoals u naar Jezus heeft gekeken. Alleen u zal nooit uw hoofd afkeren als ik naar u kijk. Dat deed u wel bij u allerliefse Zoon. Hij riep: Vader waar bent u! Waarom verlaat u mij!. U heeft uw hoofd omgekeert naar uw Lieve Zoon voor mij en voor iedereen hier! ik kan het niet begrijpen, waarom voor mij? Jezus u bent mijn Held! Mijn alles!
Heere ik bid u voor iedereen hier op dit forum die uw Liefde niet serieus nemen, of niet zien. U bent zo lief, u houd zoveel van ons refowebers dat u zelf naar deze verschikkelijke aarde bent gekomen om onze plek in te nemen, U bent voor ons gestorven, Jezus u waarvan Uw Vader in de hemel zegt: Hij is mijn Zoon, Hij doet alles wat ik wil. Jezus U bent zo geweldig, waarom bent u voor mij gestorven??? Waarom? Jezus u bent het waard, u bent DE liefde. Wilt u alle mensen op dit forum laten zien dat U dit ook voor Hem of Haar heeft gedaan. Ja he, Jezus voor de persoon die dit nu leest. Bedankt dat u dat laat zien aan hem of haar!
Jezus u kent iedereen hier he op het forum? U kent die jongen die twijvelt, u kent dat meisje dat zoekt. U kent die man die het leven niet meer ziet zitten. U kent die vrouw die verdrietig is. Jezus u kent iedereen heel persoonlijk. Er is niks dat u niet weet! U kent het verlangen, u kent de leegte in hun leven. Heere bedankt dat u die leegte wil vullen! Bedankt dat u de twijvel weg wil nemen.
Heilge Geest, ik ken u niet zo goed. Ik denk dat U Jezus bent die in mij woont. Ik weet niet of ik een goede voorstelling van u heb. Ik geloof dat u Jezus zelf bent die mij elke dag weer wil helpen en leren. Jezus ik weet dat u in de Hemel bent bij Mijn Vader. Bedankt dat u ook op de aarde bent bij ons! Bedankt dat u terug bent gekomen op aarde, om ons kracht te geven om echt te leven!
vader ik heb u heel veel te vertellen, en nog meer te vragen... maar ik denk dat de mensen hier op refoweb het al lang genoeg vinden

Daarom schrijf ik u nog, maar een andere keer.
thx Vader voor u glimlach elke keer weer!
I love you.
uw zoon