Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
Misael
Moderator: Moderafo's
Spons schreef:Overigens vindt ik dit best leuke zwemkleding?
pol schreef:http://www.bonprix.nl/product/badpak-met-vorm-effect-cup-f-rozenrood-905781/?typ=PSM&anbieter=Beslist
hoe vind je zoiets...
heb een beetje op islamitische zwemkleding gekeken maar dan kom je op burkinis.... wel erg heftig toch?
Maar jouw keus in USA is wel erg leuk... heb pas iets gelezen over deze zwemkleding. Je kan ook een mailtje doen aan de duggarfamily die dragen ook zwemjurken!
meribel schreef:een zedig zwemgeklede vrouw is dus helemaal bedekt met jurk op de knie. Wel strak bij de borsten maar geen v-hals.
en hoe zit het eigenlijk met de zedig geklede zwemmende man? Houdt hij zijn t-shirt aan ofzo? OF gaat hij in een wetsuit?
schelpje3 schreef: Wat dacht je van een gebreid badpak, zoals vroeger? En dan met een koetsje tot ver in zee.
meribel schreef:
![]()
![]()
![]()
maar even serieus; want het is wel een serieuze vraag van me.
Een man met flinke bierbuik verleidt me niet hoor, maar een mooi wasbordje kijk ik heus graag na.... ( en zou dat minder zondig zijn dan dat een man naar een mooie bil- of borstpartij kijkt? )
Dus lijkt me dat een man ook bedekt over het strand gaat dan toch?
schelpje3 schreef:Ik weet niet hoe zondig dit is. Je kijkt en dat is het. Als je er verder geen gedachten bij hebt of verlangens naar, lijkt mij dit niet zondig. Ik kijk bijv. ook wel eens naar prachtig haar bij een andere vrouw, of een mooie gave huid, of ook haar van een man, ja hoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten