Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

654321
Luitenant
Luitenant

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor 654321 » 03 aug 2012 11:46

Hier is Tim en Julia een groot succes als voorleesboek!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 03 aug 2012 12:15

Hugo, gefeliciteerd!!

@schelpje: ik heb al mijn oude kinderboekjes nog wel, maar jaap en gerdientje bijvoorbeeld wordt ook nog gewoon nieuw uitgegeven. Verder kijk ik vaak bij de kringloop naar leuk boekjes.

Pfft, de kids zijn hier de hele ochtend aan het bekvechten geweest. Eindelijk krijgen ze het nu voor elkaar om zonder al te veel ruzie met de duplo te spelen... Ik ben blij dat ik straks lekker mag gaan werken :wink:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 03 aug 2012 12:18

Jan en Noortje is trouwens ook een leuk boek, en ik zie nu op de stie van intertoys dat ie is afgeprijsd van 9,95 naar 2,98.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 aug 2012 13:01

Gefeliciteerd met de verjaardag van H.ugo!!
Na de zomer-vakantie naar school? :D

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 03 aug 2012 14:06

gefeliciteerd met H ajl!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 03 aug 2012 14:57

Jannoek schreef:gefeliciteerd met H ajl!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 aug 2012 14:59

Gefeliciteerd met jullie oudste zoon Ajl.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 03 aug 2012 18:09

[quote="HaaiPfft, de kids zijn hier de hele ochtend aan het bekvechten geweest. Eindelijk krijgen ze het nu voor elkaar om zonder al te veel ruzie met de duplo te spelen... Ik ben blij dat ik straks lekker mag gaan werken :wink:[/quote]
Zou het aan het weer liggen? M is al de hele dag zoooo vervelend! Het begon al zodra hij opstond :? Wij zijn vandaag naar die Naar Buiten beurs geweest en we waren er nog niet of hij begon al te zeuren dat hij terug naar huis wilde. Dus veel plezier hebben we er geen van beiden aan beleeft. Maar, hij ligt al sinds 18.15 te ronken dus hopelijk morgen een betere dag. Ik denk dat het bij hem ook wel komt door alle drukte en het feit dat het niet zn eigen huis is etc.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 03 aug 2012 20:10

liefie schreef:Gefeliciteerd met jullie oudste zoon Ajl.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 aug 2012 20:24

Ajl, van Harte gefeliciteerd met H.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 aug 2012 12:06

wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie in Italie en Frankrijk. Lekker weer gehad. Jurian vond het allemaal erg spannend, en was elke keer weer helemaal hyper als we tent inpakten en op een andere camping weer opzetten. Maar hij heeft genoten van het buitenleven. Zijn mama vond het iets lastiger om hem los te laten :oops: alleen in het speeltuintje spelen en alleen naar het toiletgebouw waar ik hem niet kon zien, maar het is prima gegaan :)
Frederiek vond het ook prima, alleen 's nachts wat minder. Ze is elke nacht wel een keer huilend wakker geworden. Vannacht weer in haar eigen bed en ze sliep van half 8 tot 10, toen een fles pap (ja, ook daar komt ze nog steeds niet vanaf), en toen tot 8 uur. Nu ligt ze er alweer 2 uur in. Die geniet denk ik toch het meest van gewoon thuis zijn, eigen bed, eigen ritme en regelmaat ;)
Ze kletst steeds meer. tegen de Italiaanse mannen riep ze elke morgen al zwaaiend: tsau! (ciao (hallo)) en tegen ons daarna:'Hallo' Of 'Halloe' en dan met die getuite lipjes. Zo schattig.
Ook auto, boom, bah, bom, juujaa (Jurian), au, papa, mama, rollen er zo uit. Vooral papa is favoriet. De hele dag: papa! Papa!' en als papa niet snel genoeg antwoord, en ik zeg:' Ja, Frederiek...' kijkt ze me boos aan en roept gewoon door: papa! papa!'
Lopen weigert ze nog steeds pertinent. Aan 1 hand loopt ze prima, maar los doet ze gewoon niet. Lekker eigenwijs dus. Ach, het komt vast vanzelf :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 aug 2012 12:28

gefeliciteerd nog ajl!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 aug 2012 16:15

MissF, wat een heerlijke meid is die Frederiek van jullie. hihi En dat loslaten ppff lijkt me ook zo lastig. Zijn jullie naar verschillende plekken geweest?

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 05 aug 2012 19:30

@ AJL: alsnog van harte! Sorry, ben op moment niet heel veel aan het reageren. Lees wel alles;-) Hier ook een meisje dat zichzelf soms in de weg zit. Ze mist de peuterspeelzaal, de gym enz. Vraagt sinds de vakantie op zondagavond: begint maandag weer een normale week?? Verder 2 keer blaasontsteking gehad en moet dus volgende week naar de kinderarts. Gedrag kon daar ook van komen gaf de huisarts aan. Morgen komt er Spaanse familie dus heb haar wat dingen geleerd. Wonderlijk hoe snel ze die dingen oppikt. Net als Engels. Zodra ze van haar nichtje komt (die Engels wordt opgevoed) kent ze weer van alles en onthoud ze het. Nu leert ze in een paar uur tellen, voorstellen, bedanken, leeftijd enz.

Zoonlief vandaag al weer een half jaar. Gezond en happy! Heeft heel wat minder slaap nodig dan AJS. Slaapt een uurtje, is weer 3 uur lang helemaal vrolijk en beweegelijk. Hij eet sinds 2 weken mee met ons. (tenminste wat hij binnenkrijgt;-)) Wilde wachten tot 6 maand, maar het is zo'n hongerlap! Morgen naar het CB, even afwachten. Hij is minder snel dan AJS. Die stond met 6 maand. Meneertje rolt alleen een beetje overal naar toe;-)
Time flies when you have none!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 05 aug 2012 21:12

:) heerlijk van die rode koppies
Afbeelding

Terug naar “Archief”