Spons schreef:Teletubies...aaagh nog een keer, nog een keer... maar dacht dat dat allang uit was...
Maar geslaagde taart ! ben je eigen taart bakkerij begonnen ?
Bedankt voor jullie leuke reacties!

Teletubbies waren voor mij not done, maar ja... ik heb geen flauw idee of die dingen nog up to date zijn

Volgens mij kun je ze nog wel steeds zien op Ned3 ('s morgens). Ik ben nog geen eigen taartenbakkerij begonnen, maar zo langzamerhand wordt dat wel meer mijn ding, geloof ik. Taarten bakken en kaarten maken, dat zijn echt de wat uit de hand gelopen hobbies
Voor Steven zn verjaardag had ik een taart gemaakt van de hospcie (hospitaalcompagnie). Allemaal poppetjes van fondant gemaakt natuurlijk met vlekkenpak (dagelijks uniform waarin gewerkt wordt). Ook had ik daarbij een legerhospitaal van fondant gemaakt en een mini-brancard. De collega's die toen kwamen bbq'en waren helemaal waus van die taart! Foto's ervan zwerven over Facebook. Ik kan er momenteel geen uploaden. Maar die was ook zeer geslaagd. Voor mn eigen verjaardag had ik er 1 gemaakt met restjes fondant, wat uitliep op een vijver met 27 eendjes, hahaha
tIs echt superleuk om te doen! Dus als je nog een bestelling wilt plaatsen....