Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Jannoek » 05 jul 2012 12:20

He, vervelend haai! Beterschap!
Floris slaapt ook slecht... denk door de warmte? Ik slaap zelf ook minder met deze hitte ;-)
Nu ligt hij wel lekker te tukken, maar z'n middagdutje duurt normaal langer. Ook ' s avonds onrustig.
Maar 't zou ook aan z'n kies die op doorkomen staat kunnen liggen.

Heerlijk al die dondersteentjes :-) Wel vermoeiend, maar wel erg leuk. Floris probeert ons echt uit. hij wil niet het eten van z'n eigen bord, maar hij wil het eten van ons bord ;-) Zelf beker vast houden om dan vervolgens een veel te grote slok te nemen. Maar met dit weer vind ik dat niet zo erg, hij drinkt toch altijd water, en dat droogt zo op ;-)

Ook zit hij steeds bij de knopjes van de wasmachine. Hij verraadt zichzelf, want hij zegt eerst ' uit' en drukt 'm vervolgens uit. en dan weer 'aan'. Normaal zet ik 'm in de box als hij zo ontdeugend is, maar binnen is het zo warm, dat vind ik zielig nu. Hij speelt veel op het balkon en geniet enorm van alle hondjes, vogels en van de boten die voorbij varen.

Leuke foto's van jullie kids, Sterretje & JPC!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 jul 2012 12:31

Haai schreef:Wat een leuke foto's jpc!

Ik ben zelf absoluut geen water - of strandliefhebber, dus ik ga ook eigenlijk bijna nooit met ze zwemmen. Ze spelen maar lekker in het badje in de tuin ;) Verder hebben we hier vlakbij een grote speeltuin waarop ik dit jaar voor het eerst een abonnement wil nemen, en daar hebben ze ook zo'n pierebadje wat met mooi weer gevuld wordt. Daar zit ik liever dan aan het strand ;)

@liefie: het is bij Sylke geen mond-hand-voetziekte, ze heeft de blaasjes alleen in d'r mond. Ik denk zelf dat het het herpesvirus is. Vannacht werd ze weer een aantal keren gillend wakker, maar verder gaat het vandaag weer aardig. Ze wil alleen nog niet eten.

Dochtertje van mijn vriendin had het alleen in haar mondje en hun zoontje had het alleen op zijn handjes en voeten.... Maar goed het zal bij iedereen wel anders zijn maar hoor er meer over hier in de buurt.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 jul 2012 12:38

Haai schreef:Wat een leuke foto's jpc!

Ik ben zelf absoluut geen water - of strandliefhebber, dus ik ga ook eigenlijk bijna nooit met ze zwemmen. Ze spelen maar lekker in het badje in de tuin ;) Verder hebben we hier vlakbij een grote speeltuin waarop ik dit jaar voor het eerst een abonnement wil nemen, en daar hebben ze ook zo'n pierebadje wat met mooi weer gevuld wordt. Daar zit ik liever dan aan het strand ;)
.

Hier ook absoluut geen strand mens, maar gisteren had ik een wasmand gevuld met water en daar zat hij lekker in te spelen vervolgens eruit te kruipen en dan over zich heen te trekken en lekker met z'n handjes in het water te slaan.

Een zwembad mwah... dan ga ik liever nog naar het strand.

Wie weet welke zwembaden er weinig chloor gebruiken? Soort van bronwater ofzo?

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 05 jul 2012 12:39

@evelien het bosbad

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 jul 2012 12:46

Hier zwemmen we eigenlijk erg weinig. Alleen op vakantie zoeken we wel meren of de zee op, maar meer om even af te koelen dan een middag ofzo aan een strand te bivakkeren, da's echt niks voor ons :) Naar het zwembad doe ik wel eens, maar ook niet zo veel eigenlijk.
Vanmorgen bedacht ik me dat ik vanmiddag het badje met neer kan zetten. Maar nu liggen ze allebei op bed :D Ze waren zo moe allebei, en mopperden niet eens dat ze van mij hun bed in moesten. al ligt Frederiek nog hele verhalen op te hangen nu. Hopelijk slapen ze allebei een poosje en is het iets gezelliger straks. Als de zon blijft schijnen vanmiddag zet ik het zwembadje maar even op, kunnen ze lekker spelen als ze wakker zijn.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 jul 2012 12:48

gempa schreef:@evelien het bosbad

sjonge dat ik daar niet aan heb gedacht... :wink:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 05 jul 2012 12:54

hmmm missf, ik hoop voor je dat het mooi blijft :wink:
hier trekt het momenteel helemaal dicht en ik hoor ook zo nu en dan al gerommel in de verte..

haha, lachen al die ondeugende fratsen..
en mooie foto's heb ik gezien! wat leuk zeg, om elkaar daarginds tegen te komen!

ik heb zon badring van de prenatal, daar zet ik R altijd in in bad anders gaat ze kruipen/staan en glijdt ze steeds uit. gister had ik ze erin gezet, en E ernaast in bad. ik had me heel even omgedraaid en ik hoor me toch een plons! zat R ineens naast het zitje ipv erin. E keek ook zo verbaasd van 'wat gebeurde er nou'. maar even later deed ze het weer, ze klimt er zo uit! pas stond ze op het krukje bij de rand van het bad en gisterochtend lag ze ook al bijna onder de kinderstoel... het wordt een echte klimmer, dat was ik van E helemaal niet gewend.

die hand-mond-voetziekte noemen ze hier 'mond- en klauwzeer'.. (maar misschien is dat 'plat'?)
haai: beterschap met s!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 05 jul 2012 13:24

Pampers-liefhebbers: Bij de PLUS is nu een aanbieding: 4 pakken voor €30,00! Dat is dus bijna een pak gratis! Heb ook maar wat ingeslagen :)
Afbeelding

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 05 jul 2012 13:30

Vpk; mond, hand en voetziekte is de menselijke variant van mond- en klauwzeer ;-). Schijnt wel door een ander virus veroorzaakt te worden. Denk dat onze zoon dit een aantal weken geleden ook had.

Warm is het zeg... Hier ook wat minder/ slechter slapen maar wel logisch vind ik.
Hier werd net oppaskindje gebracht met de boodschap erbij dat ze niet wil slapen, als ze slaapt steeds weer wakker is, alleen maar jammert en enorm moe is. Ze is hier gelijk gaan slapen en slaapt al 2uur...

Wel lekker in buitenbadje, ijsje erbij, 's avonds nog even met zn allen gaan fietsen enzo.

Volgens mij zijn de Pampers bij Dirk nog goedkoper. 2 XXL-pakken voor 22euro. Ga je het aantal pampers tellen is het denk ik goedkoper. Bij lekker doen-bonnetjes heb je 2+1 gratis.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 05 jul 2012 13:56

@654321: Ik kan die aanbieding nergens vinden? ik krijg overal te zien dat het een oude aanbieding is en nu dus niet meer geldig is. Staat ook niet in de folder toch?
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 05 jul 2012 14:29

@Dippie dat zijn de goedkopere van pampers en die kosten 9.99 per pak niet super goed koop vind ik.
Via lekker in het leven heb je van de pampers 1+1 gratis

Mond en klauwzeer is echt wel iets anders dan mond,hand en voetziekte zover ik weet.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 05 jul 2012 14:46

Lieffie, ze zijn ongeveer €9,50 per pak, nu dus 4 voor 30,00. Vind dat juist wel goedkoop, of iig niet duur ;-)
Afbeelding

Jess
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jess » 05 jul 2012 15:14

Als ik eerlijk ben zie ik nogal tegen de vakantie op. Ik krijg het ze niet afgeleerd om ruzie te maken en zich overal mee te bemoeien. Bang zijn dat ze achter gesteld worden enz. Hoe gaat het bij jullie?

En aub niet aankomen met tips van belonen want dat werkt toch niet. Heb ik al zovele keren gedaan. Want als de een een smiley krijgt ivm goed gedrag gaat de ander krijsen dat ie ook een smiley wil terwijl hij/zij het niet verdient heeft. Uitleg erbij maar werkt ook niet.

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 05 jul 2012 15:25

Dirx drogist. Folder van 3-9juli.
1+1 is inderdaad de moeite!
Ik gebruik amper meer pampers dus hoef niet meer te kopen (keer van een goede aanbieding). Overdag zijn ze beide zindelijk en 's nachts heeft er 1 nog een luier om maar deze meestal 2 nachten om (omdat hij nog droog is). Gaat niet meer zo hard met de luiers dan. Wel weer lekker hoor!

Vraagje: dragen jullie kids ook schoenen van broer of zus? Ik twijfel een beetje. Heb nog goede zomerschoentjes staan van broer die precies de maat zijn van de jongste. Maar geloof dat dit echt niet goed is...? Of?

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 05 jul 2012 15:26

@jess; welke leeftijden?

Terug naar “Archief”