Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Dippie » 03 jul 2012 15:53

@MissF: Je kan dan bovenin het bedje een soort van zak er in ritsen met stangen erin, daaroverheen gaat dan het matrasje en dan liggen ze dus bovenin het campingbedje, net zoals in het ledikant zegmaar. Hier zie je het een klein beetje op de foto.

Afbeelding
Afbeelding

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 03 jul 2012 15:59

Wat is het voordeel van zo'n campingbedje dan?
Hoog in bed liggen is misschien handig met erin tillen maar ze liggen vaak maar tot een maand of 8 bovenin dus dan zijn ze nog niet zo zwaar toch?

Of gebruik je het als een stapelbed ;-)?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 jul 2012 16:14

Oh ik snap hem! Ik zie zelf de meerwaarde er niet zo van in, maargoed, Frederiek slaapt thuis ook nooit in een bedje met een hoge onderkant. We hebben een heel oud bedje, dus toen was dat nog helemaal niet.

Maar eventueel kun je dus wel rommel erin kwijt, das wel weer handig!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 03 jul 2012 16:23

Tjah, ik vind het juist wel ideaal :-) Makkelijk instoppen ook. En ik gebruik hem nu ook als box buiten en straks ook op vakantie, dus dan is het ook wel gezellig. Maar idd...niet voor lange duur, maar dat is het bedje en box natuurlijk ook niet. Had het ook nog nooit gezien hoor, maar liep er opeens tegenaan.
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 03 jul 2012 18:53

Leuk al dat gepraat van die kleintjes! Ik vind dat je dan ze echt leert kennen.

@ liefie Nog 1 week vakantie en dan zit het erop. En weer gewoon aan het werk. Ook voor ons dit jaar het laatste jaar in het voorseizoen. Anders moet H volgend jaar 6 weken naar de BSO en dat vind ik ook zo zielig.

@ juffiejuf Hij had inderdaad last van het zand. Terwijl wij hem best wel beschemd hadden. Hij lag nl in een tentje achter een windscherm en ook nog onder een parasol tegen de zon. Anders was het echt te warm voor hem.Hij tijgert wel wat achteruit, dus zit in notime helemaal onder het zand, terwijl voor het tentje ook een kleed lag. Daarbij kwijlt hij ook enorm en stopt alles in zijn mond. Dus hij is enorm zanderig. Het grappige is dat hij normaliter heel vrolijk is, maar enorm fronste als wij hem in het tentje legden.
Hoe gaat het met M met de bijvoeding?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 jul 2012 18:54

Vrienden van ons hebben ook zo een bedje nina ging er alleen echt niet in slapen schommelde een beetje :)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 03 jul 2012 19:22

Heerlijk al die verhalen van de kids! Wat een mooie foto's Evelien en AikonGirl!
Wat zal je geschrokken zijn Laura... gelukkig dat het goed is afgelopen.

En kamille, wat triest. Brr... niet aan denken zeg...

Heerlijk die vakantie verhalen! wij gaan in het huis van m'n ouders als zij weg zijn, maar ook echt wel zin in om er even tussen uit te gaan.
Verder nog een weekje met vrienden naar de Ardennen, ook zin in! Floris is enige kindje. Vorig jaar was een groot succes, dus dat zal het nu ook wel weer worden :-)

Floris loopt als een idioot, geweldig om te zien! En soms zo hard! Heerlijk gezicht, met die houten pootjes... En op z'n loopfiets gaat hij hard. Je moet er bijna achteraan rennen...

Ook praten gaat hier goed. Verbaas me er over wat hij al allemaal uitkraamt aan woorden.
Als we zeggen dat we gaan eten zegt hij 'amen', heel hilarisch :-)
Verder brabbelt hij er vrolijk op los.

Leuke leeftijd dit, maar wel pittig hoor. Zo'n ontzettend eigen willetje...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 03 jul 2012 19:56

Dat eigen willetje zie ik met 7 mnd ook al erg 8-[ Als J het ergens niet mee eens is bv te lang wachten op zijn eten dan fronst hij zijn wenkbrauwen en kijkt mij recht aan en spuit in zijn eigen taal zijn ongenoegen. Ik wil geloof ik niet weten wat hij er nu al allemaal uitkraamt :lol: Dat wordt volgend jaar wat.

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 03 jul 2012 22:17

Wat een afschuwelijk bericht, Kamille brrr.

@AJL: wat vonden jullie van Ameland? Dat van het strand herken ik namelijk wel een beetje, J. wilde daar ook niets van weten. Dus hadden wij zijn wippertje boven op een handdoek gezet en toen ging het wel. Gras heeft hij ook lange tijd niets gevonden.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 04 jul 2012 12:48

@ Bumba Ameland vind ik echt zo'n heerlijk gezinseiland. Em doordat het een eiland is, heb je ook echt het idee dat je er helemaal uit bent.
Een wipper meenemen zou inderdaad wel een goed idee zijn geweest. Op zich heeft hij geen hekel aan zand, eigenlijk vond hij het wel interessant, maar het waaide allemaal in zijn gezicht en ogen. Tel daarbovenop nog het gekwijl en het was voor hem echt niet fijn.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 04 jul 2012 13:39

Hier net terug uit Frankrijk.
Leuke, gezellige en relaxte vakantie gehad.
We zagen er een beetje tegenop. We zijn beiden van actieve vakanties, bergbeklimmen, overnachten in hutten enz.. maar dat zat er dit jaar niet in RJB mag nog niet in de rugdrager.
Dus kozen we er voor om in het voorseizoen naar een camping te gaan waar de kids zich in iedergeval konden vermaken. Viel ons 100% mee. Al zou ik er in het hoogseizoen niet willen zitten. Nu liepen er denk ik 150 mensen rond, in het hoogseizoen meer dan 1000!!!

Zit je daar gezellig aan het zwembad met je kindje op een kleedje wordt er nog een refowebbaby bijgelegd;-) En AJS heeft zich perfect vermaakt met het dochtertje van JPC;-)

@Jannoek: wij gaan ook nog ff weekje in huis van mijn ouders op het moment dat ze weg zijn, prachtige vakantiestad he;-)
Time flies when you have none!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 04 jul 2012 15:11

Sterretje en jeepeecee, wat grappig! :) En jullie wisten het niet van elkaar? Toevallig joh ;-)
Afbeelding

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 04 jul 2012 21:22

Haha, dat is toevallig! Ik ben Johan en JPC ook 's ergens op vakantie tegen het lijf aan gelopen :D

en wat een heerlijke vakantiestad, haha! Zou er echt niet willen wonen, maar de omgeving is prachtig (Dat zag ik vroeger nooit, maar nu wel :D)
We hebben er ook echt wel zin in om er even tussen uit te gaan.
Misschien loop ik jou daar wel tegen het lijf ;-)

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 04 jul 2012 21:39

foto's volgen nog :mrgreen:
Afbeelding

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 04 jul 2012 22:11

Wat leuk, om zo'n eind van huis een mede-refowebber tegen te komen ;)

We zitten hier met een heel zielig ziek meisje in huis. Sylke heeft sinds 2 dagen koorts, en de hele mond vol blaasjes. Ze kan niets eten (zelfs snoepjes niet :shock: ) en gilt het af en toe echt uit van de pijn. Gelukkig heeft de huisarts vandaag lidocaine voorgeschreven, dat verdooft de mond een beetje. Ik hoop dus dat we een nachtje met iets meer slaap tegemoet gaan dan afgelopen nacht ;)

Terug naar “Archief”