Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor Haai » 02 jul 2012 13:36

Wat een verdriet, Kamille!

@654321: fijn dat het zo goed gaat met het lampje! Wat kan iets simpels soms ineens een wondermiddeltje blijken te zijn he ;)

Hier zijn de laatste daagjes voor de vakantie aangebroken. Timon kreeg vandaag een tas vol speelgoed mee wat schoongemaakt moet worden, morgenavond schoolschoonmaak, donderdag pannenkoeken bakken voor de psz... En dan lekker 6 weken vrij! =D>

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 02 jul 2012 19:09

Verdrietig Kamille!
M en ik zijn een weekendje in NL geweest, met het vliegtuig. Hij vond het allemaal even mooi...maar wel vermoeiend ;) Vanmiddag nog even gebruik moeten maken van de Eerste Hulp op Schiphol want M was van een roltrap gevallen en had een gat in zijn hoofd (ik zag dat hij niet goed op de tree stond, wilde hem een hand geven maar toen was hij al gevallen :oops: ). Alles is weer netjes gelijmd en het ergste leed weer geleden. Nu mama weer even bij komen ;)

leen10
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor leen10 » 02 jul 2012 22:27

Oeps Laura... Nooit geweten dat er op Schiphol een eerste hulp was... kom je daar ook gelijk weer eens... Sterkte met bijkomen!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 02 jul 2012 22:52

Ow Laura, weet hoe je je voelde. Moet je idd even van bijkomen. Paar weken geleden heeft onze oudste ook een gat in haar hoofd gehad. Ze was op de bank met een ballon aan het spelen en viel zo met haar hoofd tegen de salontafel. 3 hechtingen. Vreselijk, met drie volwassenen een peuter in de houtgreep om een verdoving te zetten. Ze viel tijdens het hechten bijna in slaap zo moe was ze van het vechten.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 jul 2012 08:21

He wat een brokkenpiloten... bbrr naar om te zien lijkt me.
Laatst gewijzigd door Evelien op 13 aug 2012 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 03 jul 2012 08:47

wat een vrolijke foto evelien.
Afbeelding

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 03 jul 2012 08:50

Hij lijkt op jou Evelien! groot alweer!

Wat schrikken laura en schipje! Gelukkig hier nog niet bij de hand gehad.

Wij zijn net terug van een weekje vakantie naar Ameland, erg lekker weer gehad, maar het strand was niets voor J. Hij wordt ook al echt groot en veel wijzer. Hij gilt moord en brand als zijn broer en zus wat anders te eten krijgen dan hij. Momenteel neemt hij dan nog al mopperend genoegen met een broodkorst, maar dat zal ook niet lang meer duren.
Wel grappig; het is er echt weer een van ons. Hij probeert nl al echt dingen na te zeggen terwijl hij niet taalt naar kruipen o.i.d.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 03 jul 2012 09:21

Leuke foto Evelien!

@ ajl; was er te veel wind op het strand dat J. het niks vond? Humor dat hij nog niet taalt naar kruipen etc. Lekker op zn eigen tempo aan het ontwikkelen. Hier juist tegenovergestelde. Echt kruipen doet M. nog niet maar buikschuiven en dan regelmatig met zn knieën er onder; dan istie zo weg!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 03 jul 2012 09:40

Wat een vreselijk bericht Kamille! Dat verdriet is niet in te denken!

@evelien: Wat een leuke foto! En wat fijn dat S nu zo graag in de box speelt! Dat was een tijdje geleden wel anders toch?

@LauraC: Oei, dat was even schrikken! Fijn dat het allemaal goed gekomen is.

@juffiejuf: Wat grappig om te lezen dat M al zoveel doet joh! V is echt een luie tante, doet werkelijk nog niets van dat soort dingen :P Op dr buik vind ze niet leuk, dus buikschuiven hier al helemaal niet en ze rolt ook nog steeds niet om van dr rug naar de buik. Ze heeft dan 3 weken geleden welliswaar 1x gedaan bij oma, maar daarna nooit weer :wink: Ach...tkomt allemaal vanzelf! Ze is trouwens ook een lekker zoetekauwertje. Als dr sapje niet zoet genoeg is, hoeft ze het gewoon niet, haha. Heb inmiddels de kinderstoel Yaris besteld, als ie binnen is maar eens beginnen met brood. Heb het één keertje geprobeerd, maar alles zat er onder, daar moet ik nog wel even aan wennen hoor :shock: 8)

Over 4 weekjes hopen wij blew op vakantie te gaan. Heb nu een campingbedje gekocht met een extra verhoging/verdieping, dat is ideaal zeg! Nu nog hopen dat ze daar lekker in gaat slapen! Ga hem zo denk maar lekker buiten zetten..
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 jul 2012 11:06

@Kamille Wat een heftig bericht... Was het kindje ziek of is hij plotseling overleden?

@Ajl Grappig dat J al begint te ''praten'' Lekker even een weekje er tussenuit geweest heb je nu nog vakantie?

@Juffiejuf Leuk dat M van alles gaat doen ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij er nu uit ziet :D

@Evelien Wat een leuke foto! En wat wordt hij groot gaat zo snel he.

@Dippie geniet er nog maar van dat ze lekker klein zijn het gaat zo hard en voor je het weet ren je er achteraan!

@Laura Spannend met het vliegtuig naar Nederland en nog een ongelukje ook hoe is M eronder?

@654321 Klinkt als een heerlijke vakantie! En super dat het lampje zo goed werkt.

Hier gaat alles zijn gangetje Nina gaat met de dag meer doen wat bewegen maar ook wat praten betreft! Kindjes die ik ken gingen pas laat praten had niet verwacht dat ze met haar 13 maanden al zoveel woordjes zou zeggen :oops:
En klimmen is hier favo maar zo gevaarlijk want ze is nog veel te klein blauwe plekken in overvloed :( Maar ik weet wel dat dit echt een super leuke leeftijd is! het is echt genieten :D
Slapen gaat nog steeds heel erg goed (wel nog steeds in de safe t sleep) af en toe wil ze een keer wat drinken 's nachts maar voor de rest horen we ze niet en ze slaapt ook vaak tot 08.30 's morgens echt heel lekker.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 jul 2012 11:15

Oooh wat een mooi lachebekkie, Evelien!

Lekker al vakantie gehad ajl, heerlijk!
dippie, wat houdt dat in, een campingbedje met extra verdieping? Kun je dan zooi kwijt onderin ofzo?

Ook hier gaat het goed. Gister heeft Frederiek voor het eerst echt een tijd los gestaan, en ook 2 losse stapjes gezet. Maar alleen op het gras bij oma, hier moet ze er niks van weten :D
Praten doet ze helemaal niet, alleen mama en soms papa. Pas toevallig een keer opa, en ze zegt ''heee' als papa eraan komt, en steekt dan haar vingertje op. Maar verder alleen tata, dada, jaja enzo. Jurian was daar volgens mij ook veel sneller in.
Het lastige is dat ze wel enorm veel begrijpt, dat ontdek ik steeds meer, maar ze kan natuurlijk zelf niks duidelijk maken. Ach, het komt allemaal vanzelf :D

En idd liefie, wat een heerlijke leeftijd he :D Ik geniet er ook zo enorm van.

Ook van Jurian trouwens. Die mocht gister voor het eerst wennen op school. Helemaal blij wastie. Maar op de terugweg vroeg hij:' mama, wat heb ik nou eigenlijk geleerd op school vandaag? Want ik heb nog steeds geen letters geleerd.' Whahaha, nee lieverd, je mag nog lekker 3 jaar naar de kleuterschool :shock: Nu herkent hij wel de getallen tot 8 al, en een paar letters, maar eigenlijk hoeft het van mij nog helemaal niet. Zeker omdat hij dus nog 3 jaar 'moet' kleuteren. Dus maar veel stimuleren om flink te spelen ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 03 jul 2012 11:26

Kamille, wat erg verdrietig zeg...

Haai, nu al vakantie? Hier pas over 2.5 week.

Evelien, wat een grote jongen alweer! Leuk!

Grappig, al die pratende kindjes. Hier nog niet echt.
Alleen dan mama, papa, ba (banaan), die, daar en aaaa (aai) :d

Los lopen deed ze met 13 maanden, maar doet ze nu nog maar sporadisch.
Wel zelf gaan staan en overal op klimmen.

Ik had van die UV zwempakjes gekocht voor de meiden, en dat was wel ideaal in Italie!
Hoef je maar weinig in te smeren.

Hier Fem op vakantie met papa's zonnebril. 8)
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 03 jul 2012 11:32

@MissF Wat leuk Frederiek haar eerste stapjes! Was je er zelf ook bij of heb je het niet gezien? Nina haar eerste stukje lopen heb ik niet gezien toen was ze precies 13 maanden..
Ja deze leeftijd is echt super leuk!
Zo je oudste al weer voor het eerst naar school geweest mag hij na de vakantie direct naar school?

@AG Wat een leuke foto! Ging de reis naar Italie goed of zijn jullie met het vliegtuig geweest? Nina klimt ook overal bovenop en als ze dan ergens op staat laat ze ook haar handen nog los :shock: af en toe weet ik niet wat ik zie... Maar goed ik klom met 1 jaar ook al over de schutting van 1.80 heen mijn ouders stonden er niet van te kijken dat Nina ook zo klimt haha.
Nina zegt een boel woorden en als ze iets krijgt zegt ze dank en vorige week was ze bij de overbuurvrouw en die kwam ze terug brengen en die zei ze zegt iets van alsjeblieft (ik dacht zal wel iets zijn wat er op lijkt) maar Nina zegt dus echt asseblief als ze iets aan je geeft :lol:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 03 jul 2012 11:38

@liefie: M was er het eerste half uur flink beduusd van. Was ook in slaap gevallen ;) en hij mocht na het plakken van mij een flesje Fristi kopen, dat mag hij normaal nooit ;) Maar Michael is Michael he...het is niet de eerste keer dat hij gehecht/geplakt is op zijn hoofd en ik vrees dat het ook niet de laatste keer zal zijn. Vrienden waar wij deze zomer hopen te huissitten hebben een boomhut en ik stond binnen en zie hem zo proberen eraf te springen :shock: Dat ging ietwat fout dus zijn gezichtje zit onder de blauwe plekken :? Ben benieuwd hoe dat zal gaan deze zomer....ik hoop dat hij zijn les heeft geleerd!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 03 jul 2012 12:01

liefie schreef:@AG Wat een leuke foto! Ging de reis naar Italie goed of zijn jullie met het vliegtuig geweest? Nina klimt ook overal bovenop en als ze dan ergens op staat laat ze ook haar handen nog los :shock: af en toe weet ik niet wat ik zie... Maar goed ik klom met 1 jaar ook al over de schutting van 1.80 heen mijn ouders stonden er niet van te kijken dat Nina ook zo klimt haha.
Nina zegt een boel woorden en als ze iets krijgt zegt ze dank en vorige week was ze bij de overbuurvrouw en die kwam ze terug brengen en die zei ze zegt iets van alsjeblieft (ik dacht zal wel iets zijn wat er op lijkt) maar Nina zegt dus echt asseblief als ze iets aan je geeft :lol:

Haha, wat grappig dat ze dat al zegt zeg!

We zijn met de auto naar Italie gegaan. En hebben 's nachts gereden.
Dan slapen de kinders lekker (als t goed is), en we hebben geen airco, dus overdag zou ook veel te heet zijn.

Ging prima met de meiden! Alleen wijzelf vonden het wel erg lang rijden.
Maar dit was de laatste kans om goedkoop naar Italie te gaan.
Volgend jaar moeten we in het hoogseizoen op vakantie. :/

Laura, schrikken zeg! En dat wordt nog wat, van de zomer..!

Terug naar “Archief”