Oooh wat een mooi lachebekkie, Evelien!
Lekker al vakantie gehad ajl, heerlijk!
dippie, wat houdt dat in, een campingbedje met extra verdieping? Kun je dan zooi kwijt onderin ofzo?
Ook hier gaat het goed. Gister heeft Frederiek voor het eerst echt een tijd los gestaan, en ook 2 losse stapjes gezet. Maar alleen op het gras bij oma, hier moet ze er niks van weten
Praten doet ze helemaal niet, alleen mama en soms papa. Pas toevallig een keer opa, en ze zegt ''heee' als papa eraan komt, en steekt dan haar vingertje op. Maar verder alleen tata, dada, jaja enzo. Jurian was daar volgens mij ook veel sneller in.
Het lastige is dat ze wel enorm veel begrijpt, dat ontdek ik steeds meer, maar ze kan natuurlijk zelf niks duidelijk maken. Ach, het komt allemaal vanzelf

En idd liefie, wat een heerlijke leeftijd he

Ik geniet er ook zo enorm van.
Ook van Jurian trouwens. Die mocht gister voor het eerst wennen op school. Helemaal blij wastie. Maar op de terugweg vroeg hij:' mama, wat heb ik nou eigenlijk geleerd op school vandaag? Want ik heb nog steeds geen letters geleerd.' Whahaha, nee lieverd, je mag nog lekker 3 jaar naar de kleuterschool

Nu herkent hij wel de getallen tot 8 al, en een paar letters, maar eigenlijk hoeft het van mij nog helemaal niet. Zeker omdat hij dus nog 3 jaar 'moet' kleuteren. Dus maar veel stimuleren om flink te spelen

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...