Moderator: Moderafo's
Wilsophie schreef:Dat is te zeggen, want gelovigen uit deze bedeling zijn reeds geoordeeld en komen voor de rechterstoel van Christus om loon weg te dragen zoals Paulus dat zegt.
Wij zijn niet meer onder welk oordeel danook.
Die theologen of pausen of kardinalen of hoe ze heten mogen die de opstanding van Christus loochenen zoals ik onlangs hoorde van een zeer gerenommeerde theoloog zijn dus niet wedergeboren en verschijnen voor de Witte Troon en daar heb je wel wat uit te leggen.
De Witte Troon is pas aan de orden ten tijde van de Jongste Dag. De Rechterstoel van Christus is voor de gelovigen van nu veel eerder aan de orde.
Katlheen schreef:Kan iemand mij eens uitleggen waar ik de heilige kanttekeningen kan terugvinden? En wie heeft die geschreven? Ik kom het namelijk overal tegen, die kanttekeningen, en ben nu wel nieuwsgierig geworden. Is dat net zoiets als de HC?
Wilsophie schreef:Dat is te zeggen, want gelovigen uit deze bedeling zijn reeds geoordeeld en komen voor de rechterstoel van Christus om loon weg te dragen zoals Paulus dat zegt.
Wij zijn niet meer onder welk oordeel danook.
Die theologen of pausen of kardinalen of hoe ze heten mogen die de opstanding van Christus loochenen zoals ik onlangs hoorde van een zeer gerenommeerde theoloog zijn dus niet wedergeboren en verschijnen voor de Witte Troon en daar heb je wel wat uit te leggen.
De Witte Troon is pas aan de orden ten tijde van de Jongste Dag. De Rechterstoel van Christus is voor de gelovigen van nu veel eerder aan de orde.
Er zijn hier wat berichten weggehaald. Wie iets wil zeggen over theologen, moet zich ook bedenken dat iedereen die in het openbaar iets zegt over God en godsdienst, zich als theoloog presenteert.
En dan nu weer (ontopic) verder over bekering.
schaapje schreef:[quote ]Er zijn hier wat berichten weggehaald. Wie iets wil zeggen over theologen, moet zich ook bedenken dat iedereen die in het openbaar iets zegt over God en godsdienst, zich als theoloog presenteert.
En dan nu weer (ontopic) verder over bekering.[/quote ]
Heel scherp elbert![]()
Dus als je het evangelie wil vertellen aan ongelovigen, moet je een theoloog zijn!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten