Maar PPM, heb je dan niet het idee dat je er teveel de nadruk op legt? Hier zeg ik alleen dat hij na het plassen wel zijn onderbroek aan moet doen voor hij uit het toilet komt, en niet aan zijn plassertje mag komen als er mensen bij zijn. Maar een paar weken terug mocht hij in het badje buiten (kan me nu even niet voorstellen dat die dag er dus geweest is, dat het zo warm was

), buiten zaten een stuk of 6 werkmannen koffie te drinken, komt hij gewoon in zijn blootje naar buiten lopen, om te vragen of ik wil helpen met zijn zwembroek. Die mannen vonden het volgens mij zelf lastiger om mee om te gaan dan hijzelf

Natuurlijk zal ik wel gaan zeggen dat dat van hem is, en dat alleen papa en mama eraan mogen komen om te wassen, en verder niemand, maar ik wil er geen nadruk op leggen ofzo.
Bedankt allemaal.
Frederiek vindt de balonnen prachtig, we vieren het verder niet vandaag. Ook onze cadeautjes krijgt ze zaterdag pas. Van ons krijgt ze een rieten poppenwagentje, en van Jurian een stapeltoren. Van mijn ouders sowieso een zilveren armbandje met naam en verder heb ik maar speelgoed voor 1 jarigen gevraagd, zodat zij haar eigen doos met spullen heeft, en Jurian niet alles af kan pakken met de mededeling: dat is van mij. Dat mag van mij ook niet hoor

maar uiteindelijk is het wel van hem allemaal natuurlijk.
Het is nog steeds een heerlijk meisje, ze stapt overal langs, maar los zit er helemaal nog niet in. Ik zou zelf niet zo snel schoentjes kopen, maar dat komt ook doordat Jurian scheve voeten heeft, en ik ook altijd doorgezakte scheve voeten heb gehad, en de dokter zei elke keer: op blote voeten laten lopen, of op houten klompen. al is het nu het zomer is denk ik lastiger, omdat je ze buiten niet zo snel op blote voeten laat lopen natuurlijk. Maar binnen sowieso niet op schoenen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...