Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 jun 2012 19:42

kijk eens wat er bij de jumbo in de schappen lag :mrgreen: Ik heb em meteen gekocht :mrgreen: :mrgreen: hij kostte me veel centjes.. maar hij is het waard :8> :8> :wink:
Afbeelding

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 19 jun 2012 19:50

@tj: O, dus daar haal je ze! Had je eerder moeten zeggen, hadden we al die adoptierompslomp niet door hoeven gaan ;) :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 jun 2012 19:51

is nieuw in het assortiment denk ik :lol: :lol: ik had ze ook nog niet eerder gezien :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 19 jun 2012 19:54

:mrgreen: Nou ja, handig. En laat ik nou over anderhalve week een weekendje naar NL hopen te gaan! Dan pik ik er meteen 2 op!
@Jannoek: kan trouwens best hoor. Het maakt niet uit hoe vaak manlief weg is, en hoe goed M weet dat hij weer terug komt, zodra papa de deur uitloopt, is mama niet meer buiten zijn gezichtsveld!

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 19 jun 2012 19:56

Iemand nog een origineel idee voor een vossenjacht voor groep 8?

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 19 jun 2012 20:02

Vossenjacht: mijn zus is eens als 'etalagepop' in de etalage van een kledingwinkel gaan zitten.

@tj: Je hebt ook wel meteen de leukste uitgezocht daar in de winkel! Wat een heerlijk ventje om te zien!

Sjonge, hier een beetje gedoe: Timon kan sinds vorige week (eindelijk) fietsen, en prompt fietst ie tegen de auto van een buurman aan. Pas toen realiseerden we ons dat we helemaal niet wisten of we in zulke gevallen wel verzekerd waren, dus dat leverde een flinke zoektocht in de polisvoorwaarden op. Ik weet nu dus wel weer precies waarvoor we allemaal verzekerd zijn :mrgreen:

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 19 jun 2012 20:05

Denk dat wij volgende keer ook naar de jumbo gaan :mrgreen:

Ideeën voor een vossenjacht: als marokaanse vrouw, als postbode, als oud vrouwtje, als muzikant (heb eens een hele middag gitaar zitten spelen in aparte kleren. Resultaat na een middagje spelen: hele zere vingers en mensen gaven geld :oops: )

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 jun 2012 20:57

OOoh doe mij zo handig een kindje, gewoon bij de supermarkt :D

Jannoek, is hij niet aan het groeien? Frederiek is dus best een poos vreselijk aanhankelijk geweest, naar mij vooral, de hele dag jammeren en aan mijn benen hangen. Zondag dacht ik opeens: wow, wat wordt ze opeens groot en wijs.
En gister zei mijn moeder: is ze dit weekend zo enorm gegroeid ofzo?
En sinds zondag is het ook over. Eenkennig nog wel, maar niet meer dat gejammer en gehang aan mijn benen, ze kan gewoon weer een hele poos lekker spelen enzo. Ik ben niet van de sprongetjes, maar geloof er bijna in ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 jun 2012 21:15

ludieke dingen voor vossenjacht vind ik altijd erg leuk. Bv vissen bij de buurman in een bloempot oid.. offuh..... met de stofzuiger de straat zuigen.. offuh.... een politieagent die een band plakt.. of noem maar op!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 20 jun 2012 10:30

voor de liefhebber.. bij de poiesz hebben ze nu grote broers in de aanbieding :lol: :lol:

Afbeelding

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 20 jun 2012 10:32

@ Tj; die winkel ken ik niet dus denk dat ik het maar bij de jumbo moet houden :lol:

Jess
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jess » 20 jun 2012 18:51

Gister vroeg mijn dochter (groep 2) hoe het kindje in de buik bij de juf komt. Ik heb haar uitgelegd van een zaadje met eitje van de papa en de mama. Ok, prima

Nu zei ze vanavond tegen mijn man: jij kan mijn zwanger maken he en grote broer kan dat ook maar dat doet heel zeer.

Vreselijk, we zijn ontdaan! Om zoiets te vertellen. Tijdje geleden heeft ze ook al op school verteld dat grote broer aan haar billen zit. We moesten komen praten. Wij hebben heel serieus met broer gepraat maar het is echt niet waar zegt hij. Wat doen we hier mee?

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 20 jun 2012 19:28

Wat verteld ze jullie als je vraagt wat grote broer doet? (hoe oud is grote broer?)
Als je het echt niet vertrouwt zou ik evt de dokter er naar laten kijken.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 jun 2012 19:58

idd even naar de dokter. Nadat er met een akkefietje met ene oppas van mensen in mijn omgeving, wat achteraf niks was... ga de huisarts aan dat ze kunnen zien bij jonge kinderen, beneden ze zoveel jaar of er daadwerkelijk wat aan de hand is.

Wat moeilijk zeg! :shock:

Hier kwam de opmerking dat een baby bruin geboren wordt... en dat als je dan in nederland bent je vanzelf wit wordt, direct na dat je geboren bent, en wordt je geboren in een land waar je bruin bent.. .dan blijf je dat:) soort toverstift ga ze aan! :)

Hmmm... ze vraagt zich af, na een maand zwemmen, wanneer ze eigenlijk mag afzwemmen, want ze mag in het diepe springen :)

Jess
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jess » 20 jun 2012 23:18

Onze meid heeft op allerlei gebied zeer veel fantasie. Heb dit met broer besproken maar aan zijn reactie merkte ik dat er niets is voorgevallen. Hij had wel gehoord dat ze had gevraagd van de baby's en wat voor antwoord ik er op had gegeven.

Van jongs af aan vertel ik mijn kinderen dat er niemand bij hun aan hun geslachtsdelen mag zitten en dat weten ze echt heel goed. En ook dat ze er niet bij een ander aan mogen komen.

Terug naar “Archief”