Vrijgezellen deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mohamed

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor mohamed » 26 mei 2012 20:33

mw schreef:@Mortlach & Mohamed: hoe is het met het liefdesleven?

Ik heb het wel vrij gezellig! ;)

@ Mortlach, dat klinkt goed! Nu alleen nog zonder kleerscheuren door de vleeskeuring en we hebben straks een huwelijksfeestje te Ierland! :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 02 jun 2012 15:29

Hoe komt het dat sommige dames altijd zo'n uitstraling hebben dat je meteen ziet dat ze vrijgezel zijn?

*schopt misschien knuppel in hoenderhoek*
ja, dat is mijn mening dan he.....

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 02 jun 2012 16:02

@Annet...

Gelukkig zeg je 'sommigen'

Hierdoor voel ik me gelukkg niet aangesproken :lol:

Bertiel
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Bertiel » 02 jun 2012 17:26

hoe bedoel je Annet?
Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Lot123
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Lot123 » 02 jun 2012 18:54

Vertel Annet..... wat stralen ze uit?

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 02 jun 2012 19:35

Ze stralen gewoon iets uit, kan het niet uitleggen...

vanmiddag zie ik een paar dames met elkaar in de winkel. Ze regedlen alles voor elkaar. Als jij dit pakt, neem jij dat mee, ga jij vast in de rij staan bij de kassa enz. Later herkende ik 1 van de dames als zijnde een onderwijzeres waarvan ik wist dat ze vrijgezellig is. Zonder dat ik haar in het gezicht had gezien wist ik het al :mrgreen:

Misschien ben ik hooggevoelig? Helderziend? Maar om een of andere reden 'zie' ik het gewoon.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 02 jun 2012 19:41

*Annet* schreef:Ze stralen gewoon iets uit, kan het niet uitleggen...

vanmiddag zie ik een paar dames met elkaar in de winkel. Ze regedlen alles voor elkaar. Als jij dit pakt, neem jij dat mee, ga jij vast in de rij staan bij de kassa enz. Later herkende ik 1 van de dames als zijnde een onderwijzeres waarvan ik wist dat ze vrijgezellig is. Zonder dat ik haar in het gezicht had gezien wist ik het al :mrgreen:

Misschien ben ik hooggevoelig? Helderziend? Maar om een of andere reden 'zie' ik het gewoon.

Ze stralen iets vrijgezelligs uit bedoel je? :mrgreen:

nette
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor nette » 02 jun 2012 19:58

vrij! gezellig!

is gewoon gezellig :P

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 02 jun 2012 20:09

Ik snap het geloof ik niet :lol:
Maar goed, voor de vrijgezelle mannen wel handig misschien. Is zo zielig als ze het antwoord krijgen; ik ben al getrouwd :mrgreen:

Of zou ik het toch snappen? Ik zie namelijk bijna altijd of een jonge vrouw is getrouwd of niet. Hun gedrag is namelijk anders. Afhankelijker enzo :-oo
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Bertiel
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Bertiel » 02 jun 2012 20:20

vrouwelijk intuïtie onderling zullen we maar denken. Ik zie het in ieder geval niet.
Vanitas vanitatum et omnia vanitas

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 02 jun 2012 20:24

mw schreef:Of zou ik het toch snappen? Ik zie namelijk bijna altijd of een jonge vrouw is getrouwd of niet. Hun gedrag is namelijk anders. Afhankelijker enzo :-oo

*Like* :mrgreen:

jenn
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor jenn » 03 jun 2012 15:20

Ik kom niet zo vaak hier, maar toch zou ik graag de mening van anderen willen horen over het volgende vrijgezellige probleempje:
Gisteren heeft de jongen, die ik al meer dan een half jaar leuk vindt, mij afgewezen. Ik dacht dat het wederzijds was omdat hij continue oogcontact zocht als ik in zijn buurt was en er waren wel meer tekenen dat hij me interessant vond. Ik heb hem in al mijn dapperheid (want ik moest behoorlijk wat moed verzamelen na eerdere minder leuke ervaringen) verteld dat ik het jammer vindt dat ik hem zo oppervlakkig ken. Helaas kon hij zich daar niet in vinden. Er is nog iemand die hij niet kan vergeten en daarom wil hij het contact niet verdiepen. Voor mij erg spijtig natuurlijk, maar het is niet anders! Ik kan me d'r bij neerleggen gelukkig.
Maar mijn vraag is nu: moet ik ook sorry tegen hem zeggen dat ik zijn signalen dus verkeerd heb begrepen of geïnterpreteerd? Ben wel vaker afgewezen maar nog nooit op deze manier. De signalen waren er zo duidelijk maar toch wil het contact niet dieper. Iemand tips?

(En ergens ben ik heel klein beetje blij dat hij het wel best vindt zo, vrijgezellig zijn heeft namelijk ook best veel voordelen!)

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 03 jun 2012 18:13

Jammer & vervelend Jenn!!

Maarre... waarom zou je sorry zeggen omdat je een wens hebt uitgesproken? Ik zie de noodzaak er niet van in. Je hebt niet iets fout gedaan m.i. Je zag iets, dat ging bij jou leven en daar kwam een wens uit. Puur menselijk zou ik zeggen.

Sterkte d'r mee!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

jenn
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor jenn » 03 jun 2012 18:57

Dank voor je reactie mw!
Het voelt alsof ik hem (en mezelf) met een nieuw probleem opgezadeld heb (ik voel me al snel schuldig naar andere mensen, dat zal er wel mee te maken hebben denk ik). 'k Blijf het een beetje vaag vinden dat ik van alles zie van zijn kant en dat ik gewoon een echt blauwtje loop.. Maarja niets aan te doen!

hubert
Majoor
Majoor

Berichtdoor hubert » 03 jun 2012 21:19

Waarom sorry zeggen? Ik zou me er niet zo druk om maken. Er komen zeker nog vele andere eventuele partners voorbij. Een blauwtje lopen is vervelend, maar hoort nu eenmaal bij het spel. Uit ervaring weet ik dat je beter zo snel mogelijk aan de weet kunt komen of iemand wat in je ziet of niet. Anders zonde van de tijd. Zeker geen schuldgevoelens aankweken. Neem het liever wat luchtiger. Vrijgezelzijn heeft ook zo zijn voordelen. Waarom zou je er niet meer van genieten?

Terug naar “Archief”