Wat bedoel je precies met 'astraal lichaam'?
Het lichaam dat wij (blijkbaar)allen krijgen na onze dood. Ik heb dat zelf nooit meegemaakt, geen antenne, maar een vriendin van mij was helderziend en helder horend en 'zag' dus deze verschijningen wel en kon ze ook precies beschrijven. Vaak verschenen deze figuren, meestal overleden familieleden met een of andere boodschap.
Ik geloofde er tot dan zelf niet in maar na de ervaringen van mijn vriendin en het lezen daarover 'weet' ik dat het 'gewoon' bestaat. Sindsdien denk ik ook te begrijpen hoe dat dan met Jezus zat. Vandaar dat ik ook wel geloof in zijn opstanding en verschijning, maar dan wel op deze manier.
Zonder deze ervaringen zou ik er (verstandelijk geredeneerd) geen verklaring voor hebben.
Op dezelfde manier geloof ik overigens ook in engelen.
Maar gelukkig zij die niet gezien hebben en toch geloven!
En Mohammed kolder is het echt niet!
Ik hoop dat je wat aan mijn persoonlijk verhaal hebt, hoewel ik daar huiverig voor ben dit te delen op deze manier. Voor dat je het weet krijg je een trommel oordelen uitgestort.
Nogmaals:Jezus is opgestaan en naar de hemel gegaan, maar het blijft een mysterie. Maar hoopvol voor ons omdat duidelijk is dat wij 'doorleven' na onze dood. Dit leven is slechts het begin! De dood is overwonnen.