Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor ajl » 25 mei 2012 08:58

Ik heb de oudste 2 gisteravond i.v.m. de warmte een uurtje later naar bed gedaan ( rond 20 uur / 20.30 uur). Dat werkt hier dus totaal niet. Vanmorgen waren ze om 6 uur ( normale tijd) wakker en ze zijn vandaag werkelijk onuitstaanbaar 8-[

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 25 mei 2012 09:17

Hannah ging gisteren pas om 23:00 naar bed :oops: Gelukkig is ze wel met haar goede been uit bed gestapt.

Sterkte ajl :P
Afbeelding

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 25 mei 2012 09:41

Oei, vervelend ajl!

Ik zit ook steeds te dubben hoe ik Vianne nu in bed moet leggen. Ze slaapt met de Puckababy, onder een lakentje en dekentje, maar als ik alleen het lakentje doe, is ze steeds weer wakker doordat ze het lakentje weggeschopt heeft.
Ik ga nu denk ik voorgoed ook de late (borst)voeding laten vallen, want ze slaapt gewoon steeds door tot 07.00! Ik geef nu dus alleen nog smorgens, maar vermoed dat dat ook nog maar voor korte duur is, want ik heb denk ik niet meer zoveel, ze komt namelijk smorgens na 2,5/3 uur alweer voor de fles.
Afbeelding

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 25 mei 2012 10:33

Dag Dippie,

Wat wij nog wel eens doen is overdag onze zoon alleen in slaapzaak in bed te leggen en 's nachts in zijn romper in zijn slaapzaak te leggen en dan dekentje er over. Hij slaapt hier goed op door. Misschien werkt dit bij jullie ook wel.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 25 mei 2012 11:07

ajl schreef:Ik heb de oudste 2 gisteravond i.v.m. de warmte een uurtje later naar bed gedaan ( rond 20 uur / 20.30 uur). Dat werkt hier dus totaal niet. Vanmorgen waren ze om 6 uur ( normale tijd) wakker en ze zijn vandaag werkelijk onuitstaanbaar 8-[

Sterkte! Dat werkt hier overigens ook niet hoor. En soms is het zelfs zo, dat als ik M eerder op bed leg, hij later dan normaal wakker wordt. Bijvoorbeeld gisteren lag hij om 18.30 en hij werd pas om 7.10 (droog ;)) wakker. Normaal slaapt hij van 19.00-6.15

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 25 mei 2012 11:26

@ dippie; in welke puckababy ligt ze? Slaapzak of die inbakerdoek? Je hebt van die slaapzakken van puckababy ook een zomer-versie. Wij zijn paar weken geleden gestopt met inbakeren omdat we het niet zagen zitten met het warme weer (hij zat ingebakerd in pacco) Nu super blij want nu zou hij helemaal de tent uitzweten. Overdag slaapt hij nu in zn rompertje en s nachts in de puckababy slaapzak met lakentje. Kan je het lakentje niet heel strak om het matrasje doen? Dat doen wij nu om te voorkomen dat hij het niet wegtrapt.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 25 mei 2012 11:27

Hier net zo laura. Ik had ze pas beiden al om 17.30 uur op bed en ze werden pas de volgende morgen om 7 uur wakker. Ze liggen gelukkig beiden en ik laat ze mooi een paar uur slapen en vanavond weer op tijd in bed.

jpc, 23 uur :shock: Ik wil niet weten in welk humeur die van mij dan zijn.

Vannacht trouwens voor het eerst in weken doorgeslapen. De kleine man meldde zich om 6 uur, echt heerlijk. Terwijl hij zijn avondfles bijna helemaal had laten staan. Er is echt geen peil op te trekken!

@ dippie Wij hebben hem alleen een romper met korte mouw met trappelzak aan in bed en snachts een lakentje over.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 25 mei 2012 11:35

@juffiejuf: Ze ligt in de bakerzak, wist niet dat je er ook een slaapzak van hebt? Wat is het verschil? Of noemen ze dit de slaapzak? Afbeelding

Ik doe het lakentje al helemaal onder dr matrasje, maar ze is best sterk :P Najah, nu met die wind is het nog wel te doen met het raam een stukje open..
Zo, ging dat gelijk goed juffiejuf?? Hier zie ik dat echt nog niet gebeuren! Gister zak de zak in de was, dus een poging gedaan, maar neehoor, ze bleef met dr speen spelen, maar slapen ho maar!Uiteindelijk maar in een gewone (dikke :( ) slaapzak gelegd die ik nog had gehad en haar armpjes binnen gelaten. Toen ik ging kijken lag ze wel heerlijk te slapen met 1 armpje relaxed omhoog 8) Dus misschien binnenkort maar beginnen met 1 arm te bevrijden.
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 25 mei 2012 11:56

@dippie En als je V op haar buikje in bed doet slaapt ze dan ook niet? Wij wilden eerst ook gaan inbakeren maar ze bleek op haar buikje wel super goed te slapen.

Nina heeft vannacht van 20.00 tot 08.50 geslapen :shock: :D In een rompertje zonder mouwen,safe t sleep en een dekbedovertrekje en rond 03.00 werd ze even wakker omdat ze het koud had en heeft mijn man haar dekbedje over der heen gelegd en is ze gelijk verder gaan slapen.
Nu ligt ze alleen in een luier,safe t sleep en een lakentje het is 23 graden op haar kamertje goed te doen.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 25 mei 2012 12:18

@liefie: Ze houdt het op haar buik nog geen 2 minuten uit :wink:
Afbeelding

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 25 mei 2012 12:28

@ dippie; die op de foto is niet de slaapzak versie maar de inbakerversie. Slaapzak versie is vanaf 6-12 maanden maar als je mouwen omslaat gaat het prima! De slaapzak versie zit meer om het lichaam heen dan een gewone slaapzak. Al moet ik zeggen dat ik er weinig verschil in zie met een gewone slaapzak.... (heb ze van mn zus geleend want zou ze zelf niet gekocht hebben)
Hier ook echt nooit gedacht dat M. zonder inbakerdoeken kon want hij was er echt 'verslaafd' aan. Toch zijn we er in 1 klap meegestopt en nog geen moment spijt. Mn man had zoiets van; ik zal de zorg tijdens het slapen wel op me nemen eerste paar nachten maar was gelukkig niet eens nodig. Zijn wel overdag begonnen door hem die inbakerdoeken niet meer te geven. Inderdaad ging M. net als V. lekker zitten spelen me zn speentje en met zn handjes etc. Eerst snapte hij gewoon niet dat hij moest gaan slapen maar uiteindelijk gewoon in slaap gevallen en nu gaat het toppie! Voor de zomer is het wel lekker als je van dat inbakeren af bent!! Al vind ik de puckababy veel minder zweterig dan de pacco doeken.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 25 mei 2012 12:42

Hier speelt zoonlief ook altijd eerst voordat hij in slaap valt, volgens mij is dat juist wel normaal. Dat doen ze ook om even lekker tot rust te komen. Soms speelt hij wel een uur voordat hij in slaap valt. Zolang ze niet huilen, prima toch, rusten ze toch lekker uit.

@ juffiejuf Hoe zijn jullie avonden?

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 25 mei 2012 14:55

Ajl, dat is idd ook wel zo, maar ik ben het meestal niet gewend van dr. Wel na het slapen, dan kan ze zomaar een hele tijd stilletjes wakker liggen heb ik gemerkt. Vianne slaaptr trouwens ook nergens anders meer dan in bed. Alleen als ze echt heeeel moe is wil ze in de auto nog wel even gaan slapen, maar in de wagenbak vertikt ze het echt, ook al zijnwe de hele dag op pad! Soms wel jammer maar ze wordt totaal niet vervelend ofzo, dus dan maar niet :wink:
Afbeelding

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 25 mei 2012 15:34

gewist
Laatst gewijzigd door 654321 op 25 mei 2012 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 25 mei 2012 16:34

Zit je niet in het verkeerde topic 654321? Het gaat hier over de rwkids :wink:
Afbeelding

Terug naar “Archief”