Een leuke vakantiebestemming in NL is best persoonlijk.
Wij hebben het een paar keer gedaan maar meestal vonden wij het eigenlijk toch een beetje te 'nederlands' (druk, file's, gehaast enz.). Als we niet te ver willen gaat onze voorkeur dan toch gauw uit naar DL (moezel, eifel).
Maar wij hebben een hele leuke vakantie gehad op een park in Limburg. Aan de Maas, met pondje. Supermooi zwembad, leuke binnenspeeltuin, grote speeltuin buiten, mooie kinderboerderij, rustige omgeving, heel ruim huisje. Voor ons was dat een leuke en heel geslaagde vakantie in NL. Vooral voor de kids was het geweldig. Konden ook goedkoop eten op het park, leuk terrasje.
Wel leuk, vaak kun je in juni nog heel goedkoop weg. (Wij boeken dan pas 1dag van te voren of 1 keer zelfs op de dag zelf

.
Wat heerlijk weer. Ik doe alleen geen fluit in huis, haha. Lekker met een ijsje bij de zandbak zitten, met kids naar speeltuintje, eind fietsen, allemaal water buiten en heel veel buurtkindjes erbij enzo. Wel heel gezellig.
Wij zijn toch voor peuterbedje gegaan. Past mooi, staat heel schattig op zn kamertje en hij is er helemaal weg van. Hij slaapt er al bijna een week in. 1 keer kwam hij er uit maar gezegd dat dat niet mocht en hem weer teruggelegd. Heeft het niet weer gedaan. Hij roept gewoon als hij wakker is (helaas 's nachts ook

maar dat zijn we gewend). Ik wil het binnenkort ook met lampje/ tijdschakelaar gaan proberen want hij luistert wel goed en doet ook niet eigenwijs ofzo. Nog tips voor de manier waarop je dat doet?!
Hij is nu al bijna 2weken dag én nacht zindelijk, ik vind het zo knap. kHeb er niets aan gedaan, ging helemaal vanzelf. Hij is nog maar net 2jaar...