Refowebkids deel 17

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 17

Berichtdoor liefie » 18 mei 2012 10:31

@Lammetje Jullie jongste doet het goed! Hij weegt nog meer dan Nina :D Nina is ineens heel lang geworden en volgens mij is ze in gewicht niets aangekomen.
Fijn dat de bv goed loopt lekker van genieten...

@Missf Bij de hema en van noppies heb ik ook kniekousen (allemaal leuke kleurtjes) Maar Nina gaat eigenlijk altijd met blote voeten mee als het een beetje weer is :lol:
Ik deed de kniekousen in de winter aan over een witte maillot en dan onder een spijkerrokje ook erg leuk
Nina heeft een hele grote rietenmand gehad voor haar speelgoed met een bordje er aan opgeruimd staat netjes, boerderij met allemaal dierengeluiden enz en daar zitten ook wat liedjes en doe dingen op. verschillende boekjes van bobby en nog wat andere boekjes, Houten ding waar ze met een hamer op kan slaan en een soort spijkers er door heen kan slaan (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen) roze tasje met telefoon,sleutels,spiegeltje,armbandje en daar zit ook geluid in en leer dingen (fisher price en echt heel leuk!) en nog wat kleine dingen en ze heeft nog een cadeau bon en geld gehad.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 mei 2012 11:25

Haai schreef:Nina, gefeliciteerd met je verjaardag!

Ag, leuke foto van je meisje!

Leuk idee!

@AG:Enne, als het dan in de zomer gebeurt, kunnen wij er misschien ook bij zijn ;)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 18 mei 2012 13:51

dat lijkt me reden genoeg om een meeting in de zomer te regelen Laura! ;-)

Leuk liefie! Wij hadden ook de hele dag door visite. Ik was zelf wel gesloopt aan het einde van de dag, maar dat kan gebeuren ;-)
Met 't eten vond ik het wel wat (te) druk, 's middags mijn familie, 's avonds schoonfamilie. Maar ja, dat krijg je als ze allemaal ver weg wonen...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 18 mei 2012 13:56

@Jannoek wij waren ook met 19 man bij het eten... Gelukkig heb ik een oom van Indonesische afkomst en wij hebben samen gekookt Nasi koening (als ik het goed schrijf) mijn broer heeft ondertussen op de bbq sate gebakken en we hadden er kip uit de oven bij... Sla met van alles erbij had mijn zusje ondertussen gemaakt... Alleen wat ligt er nog in de kast een aantal zakken kroepoek die ben ik door alle drukte vergeten :lol:

Ligt Floris trouwens nog in de safe t sleep of heb je hem uit bed gehaald?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 18 mei 2012 18:37

lammetje schreef:
Hier op het cb geweest met 9,5 maanden, 10,5 kilo en 73/74 cm lang. Ben echt wel blij met dit gewicht op vrijwel alleen moedermelk. Want fruit vind hij wel lekker maar groente.... meestal 5 hapjes en klaar is tie weer. Blijkbaar heeft hij het nog niet echt hard nodig, want hij groeit voldoende :lol:

wauw dan groeit hij goed! Manoël is nu 10,8 kilo en 82 cm :lol: :lol: :lol:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 mei 2012 18:46

Leuk, dat wordt dus een meeting als Laura in Nederland is! :D
Wanneer is dat? Dan kunnen we ff een datum en plaats prikken...

Hema heeft inderdaad wel leuke kniekousen.

Lammetje, wouw, inderdaad een grote jongen!
Mooi dat het zo goed gaat!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 18 mei 2012 18:48

:) Ik ben van DV 21 juli tot 12 aug in NL. Zit dan in Nijkerk.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 18 mei 2012 19:36

ik ben voor! :-) Begin augustus? ;-)

p.s. misschien in het refoweb agenda gedeelte een topic aan maken om dit topic niet te veel te vervuilen? ;-)

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 18 mei 2012 20:29

Leuk! ik ben ook voor!

Vandaag bij de oppas:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 18 mei 2012 20:59

@Lammetje, wat heerlijk dat hij zo lekker gegroeid is. :mrgreen: Volgens mij lijken die twee van ons wel op elkaar qua gewicht. :lol:

@Liefie, nog gefeliciteerd met Nina. Is ze lekker verwend?

@JPC, zo die meid van jouw groeit ook lekker. Gaat het goed? En je kunt goed zien dat het zusjes zijn. Leuk.

Hier nog steeds een (vr)eetmonstertje (als hij z'n bordje met eten ziet wordt die helemaal gek) en een behoorlijk driftkikkertje als iets niet lukt poehhh berg je dan maar.
En z'n eerste tandje is toch echt een feit. Vandaar die vuur rode billetjes (die soms wat kapot zijn).

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 18 mei 2012 21:49

Ik ben ook wel voor, alleen dan liever eind juli :P

@jpc, wat is ze alweer gegroeid zeg!!! Dat gaat zoooo hard!
Afbeelding

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 18 mei 2012 22:12

@missF: op de markt? hier hebben ze erg leuke met strikjes/knoopjes eraan!
kijk als je witten zoekt eens op sokkenkraam.nl , staan ook leuken op! en niet zo duur.. 3 paar opengewerkt/ajour voor 6 euro. die had ik voor E ook. in de verpakking leken ze me een beetje 'truttig' maar vond ze aan wel erg leuk staan!
je kunt ook nog zoeken op 'bonnie doon' of 'baby moon' kniekousen, zijn leuke van (m.i. dan :wink: )

wauw jpc wat een dametje(s) alweer! gaat het goed met ze?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 mei 2012 09:26

Ooh wat lijken jouw meiden op elkaar jeepeecee!
Bedankt voor alle kniekousen tips :D Ik vind die ouderwetse met gaatjes erin juist zo gaaf. Zo lekker meisjesachtig. Vandaag heeft Frederiek een spijkerbroek aan met een shirtje, veel stoerder, vind ik ook erg leuk staan, maar soms dat hele meisjesachtige, heerlijk :D
Dan ga ik binnenkort eens een markt opzoeken of naar de Hema. soms vind ik het wel lastig wat ik nu moet kopen voor haar. Want ze heeft een aardige zomergarderobe in maat 74, maar sommige dingen heeft ze gewoon nog niet aan gehad, omdat het echt nog te koud ervoor is. Zo zonde, want voor ik het weet past ze het niet meer. En om nu nog shirtjes met lange mouwen te kopen voor onder die met korte mouwen vind ik ook weer niet zo nodig, want wie weet wordt het eindelijk superlekker weer en is het niet meer nodig. maarja, dat denk ik dus al 2 maanden, dus die shirtjes met korte mouwen liggen nog steeds ongebruikt in de kast ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 mei 2012 10:43

@MissF Waarom doe je geen wit shirtje of romper met lange mouwen onder de shirtjes? Dat doe ik altijd onder jurkjes zonder mouwen/shirtjes met korte mouwen. (wel strak aansluitende mouwen anders vind ik het niet mooi staan)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 19 mei 2012 11:42

hier standaard twee shirtjes met lange mouw, liefst van de v en d, of we ( die hebben geen kleine maatjes). Ze eheft ze vrijwel dagelijks aan. Alleen een longsleeve vind ik echt nog te frisjes! meot zeggen dat we allen koukleumen zijn! :oops:
DIe lange mouw shirtjes gaan best lang mee. Vaak zijn ze wat te kort bij de buik, maar ze zitten er toch onder, en bij de mouwen is het vaak dat het nog wel gaat. Marijn heeft nu nog 74 aan... die worden nu bij d emouwen ook iets te krap, maar me een shirtje erover of een anderen longsleve kan h e tnog prima vind ik.

Terug naar “Archief”