Hier gaan we verder met onze kinderen.
Laten we het gezellig houden en op een nette manier met elkaar omgaan.

Moderator: Moderafo's

)
  ) Ze lag helemaal op haar zij, en de kontje draaide al door, maar haar armpje zat nog in de weg. Dit gaat veel te hard hoor, liever blijft ze nog even klein
  Ze lag helemaal op haar zij, en de kontje draaide al door, maar haar armpje zat nog in de weg. Dit gaat veel te hard hoor, liever blijft ze nog even klein  

maar ben blij dat we vanaf donderdag weer 1,5 week rustiger aan kunnen doen
 maar ben blij dat we vanaf donderdag weer 1,5 week rustiger aan kunnen doen   
  zn tanden staan er echt in, tja, wat doe je dan
  zn tanden staan er echt in, tja, wat doe je dan   
   sorry ik moest er echt hard om lachen, maar dat heeft grote zus niet gezien gelukkig.... ze wilde knuffelen en meneer snapte dat blijkbaar niet?
  sorry ik moest er echt hard om lachen, maar dat heeft grote zus niet gezien gelukkig.... ze wilde knuffelen en meneer snapte dat blijkbaar niet?Evelien schreef:ppfff. Hier nog steeds aan het kwakkelen. Ik snap niet waarom hij zo weinig slaapt.
Gisteren overdag in totaal 2,5 uur geslapen. Hij sliep gisteravond pas om half 10. Werd om half 2 wakker en sliep weer om kwart voor 2. Werd om half 6 wakker.
Hij blijft een piepende en rochelende ademhaling houden, maar geen koorts.
 hier zijn de lange haren van grote zus favoriet, en hij kan echt hard trekken
  hier zijn de lange haren van grote zus favoriet, en hij kan echt hard trekken

)
)
](./images/smilies/eusa_wall.gif) Maar goed, kan haar ook niet altijd in de achtertuin houden. Af en toe de boel maar weer rechtpraten en bepaalde woorden uitleggen
  Maar goed, kan haar ook niet altijd in de achtertuin houden. Af en toe de boel maar weer rechtpraten en bepaalde woorden uitleggen  Maar ze geniet er echt van en ze spelen ook heel leuk samen.
  Maar ze geniet er echt van en ze spelen ook heel leuk samen. Maar ipv Honigpakjes Knor nemen enz. is een eenvoudige handeling. En ik koop veel vers, dat scheelt. Aan varkensvlees doen we ook niet, niet voor het avondeten en niet op brood.
  Maar ipv Honigpakjes Knor nemen enz. is een eenvoudige handeling. En ik koop veel vers, dat scheelt. Aan varkensvlees doen we ook niet, niet voor het avondeten en niet op brood.
 Die tijd komt bij jou ook nog wel Juffiejuf!
 Die tijd komt bij jou ook nog wel Juffiejuf! ) om vervolgens weer in slaap te vallen als het opstaantijd is. Hij slaapt ook beduidend minder dan zijn broer en zus, ongeveer zo'n 3 uur per dag. Het scheelt wel dat hij eigenlijk nooit huilt. Ik merk wel dat hij zich wat begint te vervelen. Dan moet hij maar in de benen komen.
 ) om vervolgens weer in slaap te vallen als het opstaantijd is. Hij slaapt ook beduidend minder dan zijn broer en zus, ongeveer zo'n 3 uur per dag. Het scheelt wel dat hij eigenlijk nooit huilt. Ik merk wel dat hij zich wat begint te vervelen. Dan moet hij maar in de benen komen.  De ousdste kon echt niets in zijn mond verdragen en ik ben het steeds grover gaan klaarmaken. J kan ook geen stukjes verdragen. Ik heb hem gisteren een wortel uit het vuisje gegeven en dat ging voor geen meter. Ik begreep ook ergens dat de kokhalsreflex na 6 mnd sterk minder wordt en rond 9 mnd eigenlijk verdwenen is. En minder eten geven vind ik ook wat. Hij redt het niet op de fles alleen.
 De ousdste kon echt niets in zijn mond verdragen en ik ben het steeds grover gaan klaarmaken. J kan ook geen stukjes verdragen. Ik heb hem gisteren een wortel uit het vuisje gegeven en dat ging voor geen meter. Ik begreep ook ergens dat de kokhalsreflex na 6 mnd sterk minder wordt en rond 9 mnd eigenlijk verdwenen is. En minder eten geven vind ik ook wat. Hij redt het niet op de fles alleen.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten