sis schreef:Goed idee @Mortlach! Maar wat je doe je als je een verjaardag heb in die 13 dagen?
Tja, het stond allemaal niet in steen gehouwen, dus dan nam ik wel een stukje taart (eentje!) en dronk spa ofzo.
Cola is idd verslavend. Ik dronk liters in een week! Daar ben ik bij mijn vorige lijnpoging mee gestopt en niet meer opgepakt. Ik drink nu veel meer water, en crystal clear bv.
Frisdrank schrappen scheelt al meteen enorm veel. Ik heb nu aanmaaklimonade, maar dat is allemaal met kunstmatige zoetstoffen en niet mer suiker.
vandaag heb ik al 2x 1 minuut touwtje gesprongen XD. aan de Wii ben ik nog niet toegekomen
Wauw, goed hoor. Houd dat vol maar probeer ook realistische verwachtingen te houden. Want als ik naar mezelf kijk, zijn het vaak onrealistische verwachtingen waardoor ik teleurgesteld/gefrustreerd raak. Dan gaat het stiekem hardstikke goed, maar omdat ik nog meer nog sneller wil, voelt het als een mislukking. Daar moet je erg voor uitkijken.
Sommige dingen weet ik ook gewoon niet. Hoe gezond zijn tosti's? wat zit er allemaal in de pakjes van de wereldgerechten? Zijn pasta's echt zo ongezond? Welke vleeswaren zijn gezond? En nou lees ik hier ineens vanalles over E-nummers,

Daar zou ik me nog eens in moeten verdiepen.
Over E-nummers zou ik me niet te druk maken, als je geen 'vage klachten' hebt. Geen disrespect voor mensen die erg baat hebben bij het reguleren van E-nummers trouwens.
Pasta is niet zo zeer ongezond, het bestaat gewoon grotendeels uit koolhydraten en die zijn niet ideaal als je wilt afvallen. Maar goed, hetzelfde geldt voor brood, rijst, en aardappels. Een groot deel van ons eten bestaat gewoon uit koolhydraten, daar ontkom je bijna niet aan.
Voor de rest is het vooral goed op de voedingslabeltjes kijken en vergelijken.