Spannend vpk! gaat ze er ook meteen in slapen?
Jannoek, wat super dat het goed gaat, misschien binnenkort wel heerlijk lange nachten

Hier zijn de avonden niet echt wat de laatste dagen. Frederiek is zo in de weer. Gisteravond echt huilen steeds, een fles gegeven, maar daarna nog huilen. Tot ik met haar in mijn bed ging liggen, toen was het groot feest

Beetje lastig, want eigenlijk huilt ze maar zelden, maar ik wil ook weer niet dat ze 'aanleert' dat in bed huilen ook meteen opgepakt worden is. Maar ze huilt dan echt wel een keer of 6 op een avond even. Die laatste fles krijgen we er ook niet meer af, zonder die fles gaat ze al helemaal niet slapen. Las ik toevallig vandaag ergens dat een kind vanaf dat het bijvoeding krijgt, die laatste fles niet meer hoeft. Whaha, ze is ondertussen 10,5 maanden en krijgt dus al 5 maanden bijvoeding, maar die laatste fles blijft heilig voor haar

Sinds vandaag gaat ze ook echt overal aan staan. Wel handig dat ze ook weet hoe ze weer moet gaan zitten, die fase van steeds omvallen slaan we zo gelukkig over

En maar kletsen. 'Mama...' En dan zeg ik:' Ja Frederiek...' en dan komen er allerlei klanken uit. Zo lief

Ook als ze pijn heeft door vallen ofzo roept ze heel zielig:' mama, mama' Heerlijk zo'n ukkie

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...