Moderator: Moderafo's
hubert schreef:Zouden we hier ooit nog eens van af komen?
hubert schreef:Zouden we hier ooit nog eens van af komen?
meribel schreef:een dom feest
![]()
nee, het is altijd een fantastisch feest!! Gezellig al die kleedjes langs, al die troep bekijken, leuke sfeer op straat, gezelligheid!!EN iedereen een dag vrij,
al schaffen ze het hele koningshuis af..prima, maar
koninginnedag moet blijven!!!!![]()
![]()
Ook 4 mei opgeven, en 5 mei en alle chr. feestdagen?
hubert schreef:Ik vind dat juist verschrikkelijk! Voor de koninklijke familie moet het toch ook vreselijk zijn. Al die onbenulligheden.
Maar inhoudelijker: wat vieren we eigenlijk? En wat hebben braderieën ermee te maken?
Spons schreef:Ik heb ook niks met 30 april maar het mag wel blijven bestaan hoor, ik heb eerder iets tegen het geijkte spelletjes op zo'n dag en de commercie, (zelfs op rommelmarkten ....) maar wel leuk om alles en iedereen in het oranje te zien , en de samenhorigheid, het is ook een teken van dankbaarheid naar het koningshuis, ik sta niet graag in hun schoenen met hun priveleges en verplichtingen.
Jou uitspraak is eeder dom , geen enkele onderbouwing waarom het dom is, stel jij bent op 11 maart jarig maar viert het ivm zondag op maandag 12 maart... zeg ik dan ook van ...dat is dom... je bent toch niet jarig die dag ? of zeg ik .. jij viert uit geloofsovertuiging niet je verjaardag op een zondag maar op een andere dag... ?
Je doet het zelfde maar wel 2 verschillende uitspraken...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten