Evelien schreef:Qua vakantie. Wij zijn pas een midweekje weggeweest. Maar ik ben dan toch liever thuis met zo'n kleintje en ga dan liever uitstapjes doen. Als hij wat ouder is (Bijv. rond een jaar) kun je wat makkelijker dingen ondernemen. Maar dat zal ook wel heel persoonlijk zijn.
Ik vind baby's (gemiddeld genomen) tot een maand of 8 juist heel makkelijk om mee te nemen. Die slapen (meestal) nog overal: in maxicosi, in de auto enz. Ik vind de leeftijd tussen ong. 10mnd en 2 jaar lastiger. Dan hebben ze vaak geen zitvlees, slapen ze meestal niet meer in auto, buggy enzo terwijl ze eigenlijk nog niet zonder middagslaapje kunnen.
Ik weet wel dat het ene kindje het andere niet is...

.
Maar wat een einden rijden jullie ook zeg met kleintjes...
De oudste is hier best makkelijk maar om het hem aan te doen om echt uren en uren in de auto te zitten vind ik echt teveel van het goede. Ik geloof toch dat het voor kleine kinderen niet uitmaakt waar ze zitten; als de zon er maar is, een zwembad, een speeltuin en leuke uitstapjes, uiteten, dan is het goed, toch?
Wij doen ook een last-minute; kijken naar prijzen en het weer.
Hier poedermelk/ opvolgmelk tot een jaar. Daarna over op gewone melk. Bij de oudste nog 2 keer daags een warm flesje tot ong. 1,5 jaar. De jongste dronk al vroeg altijd uit een beker.
MissF, onze oudste was ook een tijdje enorm doof. Omdat ik zelf naar de HA moest hem meegenomen. Hij had aan beide kanten oorontsteking (nooit iets van gemerkt). En toen de kuur afgelopen was was de doofheid over...
Hier momenteel ook genieten van de kids! De jongste komt meestal 2keer per nacht, voor ons doen is dat heel goed. Ze gaan ook steeds leuker samen spelen (winkeltje, kerkje, samen tent bouwen enzo.). Ik ga er ook elke dag wel even uit: naar de kinderboerderij, de speeltuin, lopend een boodschap doen, op de fiets enz. Ik merk dat het de kinderen goed doet en het de dag breekt (voor ons alledrie).