Ik ging er echt heel positief heen, maar ben eigenlijk negatief terug gekomen. ff een terugblikje hoor

kwam binnen grote hal, leuk bandtje op het podium. We gingen zitten en daarna gingen we met zijn alleen opwekkingsliederen zingen. Was mooi!
zelstra kwam op het podium, en begon zijn betoog. Roepte een paar mensen naar voren om te getuigen. Daarna begon hij een kort betoog over zijn boeken en geld (10 minuten of zo), colecte werdt gehouden, checks konden ingeleverd worden.
Zelstra begon met zijn betoog, het ging over het levende woord. En het testament voor jou en mij. Tussen door werdt er wat gezongen en om de 1 minuut werden wij genootzaakt amen of halleluja te zeggen. Er kwamen nog een aantal getuigenissen. Daarna vroeg zelstra of iedereen naar voren wou komen die deze avond voor Jezus wou kiezen. Naar een kort gebed werden ze welkom geheten in de nieuwe wereld. Ze kregen een kort betoog wie ze nu waren in Christus en wat ze mochten gaan doen. Iedereen werdt gefeliciteerd met het fijt dat ze nu broeders zijn in het geloof. Verder kreeg nog iedereen een boekje, om te groeien.
We zongen nog wat en de genezings dienst kon beginnen.
Als eerste werdt er een kind naar voren gebracht, zij werdt de handen opgelegd. In de naam: ziekte ga uit. Er gebeurde niet veel, en naar een paar malen vragen aan God werdt de persoon doorverwezen naar de uitgang (waar wellicht nazorg te wachten staat). Als 2e werdt er een vrouw uit het publiek gevraagd naar voren te komen, ze had reuma. Met de handen op het hoofd werdt ze genezen van haar ziekte. God werdt hiervan de eer gebracht. Nu werden de mensen gevraagd met reuma om naar voren te komen, enkele van hen werden genezen. Hierna kwamen er nog een heel aantal pasienten met verschillende ziektes, de ene werdt genezen de andere niet. Ook kinderen werden naar voren gebracht met verschillende 'ziektes'. Enkele van hen hadden adhd, of waren autistich. Ze werden gevraagd of ze van de Heere Jezus houden, en daarna zij zelstra: in de Naam van Jezus, zieke geest ga uit haar. Ik zeg je verdwijn. Zo volgenden er nog veel mensen, enkele van hen werden genezen (terwijl het natuurlijk niet altijd te zien is). Het geheel duurde zo'n 3 uur. In 1 stuk door werden mensen doorverezen naar de uitgang zonder dat ze genezen werden, maar tussen door waren er ook die echt genezing ontvingen.
Nou dat was het verslag, wat vondt ik van de avond?
Ik vondt het heel verwarend, aan de ene kant werden er mensen genzen en werdt God daar voor dank gezegd. Aan de andere kant waren er veel mensen die zonder enige liefde naar de deur werden verwezen. Ik denk dat ik er niet meer heen zou gaan als ik ziek was. Niet omdat ik de genezingen op zich fout vindt. Maar ik heb heel de avond de liefde van Jezus gemist. En God zegt: je kunt wel alle gaven hebben, maar als je de liefde niet hebt ben je niks. Dit is niet om Jan Zijlstra te beoordelen, maar om voor mij zelf zeg ik nu, ik ga er niet meer heen.