Moderator: Moderafo's
654321 schreef:Wij hebben wel melatonine gebruikt, daarna promethazine. Hielp allebei helemaal niets.
Daarna alimemazine, nu nog steeds, wel weer gehalveerd. En daarmee gaat het heel erg goed, gem. 2keer per nacht wakker, en wij allemaal vrolijk en gezellig en kunnen we eindelijk écht genieten...!
Wel alles via huisarts. En voor dat we begonnen met slaapmedicatie wel eerst slaapmethodes, onderzoeken enzo gedaan. Slaapmedicatie is gewoon een beetje het laatste 'redmiddel'....
liefie schreef:Mijn ouders herkennen het heel erg van mij op deze leeftijd ik ben met 10 maanden al boven op de schutting gevonden
liefie schreef:Ik liep zelf los met 10 maanden
MissF schreef:Idd leuk om te lezen altijdSowieso hier al het verschil tussen Jurian en Frederiek. Jurian die liep overal langs met amper 9 maanden, terwijl Frederiek over een week 10 maanden is en alleen gaat staan als ze op de bank zit, maar verder gewoon nog tijgert en zit. Ze kan dan wel weer meteen van staan naar zitten toe, dat schijnt dan weer de verkeerde volgorde te zijn. Maar ze is echt langzamer dan Jurian.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten