Moderator: Moderafo's
Ik moet nu hieraan denken: ''Mijn lieve kind, toen't moeilijk was, toen heb Ik jou gedragen."Race406 schreef:Vanmorgen beluisterde ik een Paasdienst. Er werd gezongen: U zij de glorie, opgestane Heer!
Ondanks alles mocht ik dat toch van harte meezingen. Ondanks mijn moeite met deze weg, ondanks mijn boosheid (die ik bij Hem mag neerleggen!) en onbegrip. Ondanks alles: Wat een zegen toch!
Bidt alsjeblieft voor ons, in deze tijd!
mw schreef:Race en verdere familie: ontzettend veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst bij dit grote verlies! Ik hoop dat jullie in al jullie verdriet en met al jullie vragen bij Hem mogen schuilen!
Race406 schreef:Aan mijn lieve, zo intens lieve, moeder, die in de morgen van 12 april zo heel plotseling overleed....
Waarom nu, en waarom zo.........?
"Op U vertrouw ik, Heer. Gij wilt voor mij altijd het beste." (Psalm 91:1 Nieuwe Berijming)
Da's de theorie, de praktijk is dat ik dat nu even niet zie, en misschien ook wel niet wil zien....
Race en verdere familie: ontzettend veel sterkte en Gods nabijheid toegewenst bij dit grote verlies! Ik hoop dat jullie in al jullie verdriet en met al jullie vragen bij Hem mogen schuilen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten