eo-jongerendag

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 feb 2004 14:59

schroefstrik schreef:
evelien schreef:(mij denkend aan: die felle (disco) lampen etc.)

Ik weet een goede bijbelse spreuk tegen discolampen: "Een lamp bedek je toch ook niet" (aangezien discolampen altijd met kleurpapier zijn bedekt)

Zie je wel God verbied het!

groeten,
Schroefstrik (je vriend)

Lol... er staat: Een lamp zet je toch niet onder een korenmaat, maar die hang je hoog op zodat iedereen hem ziet :D

Lol... leuk he, hoe leg je een bijbeltekst in je eigen voorbeeld uit... Een discolamp is trouwens niet bedekt met kleurenpapier.... de kleur komt gewoon door gekleurd glas :) Gaat dus niet op ;)

En ja, ik heb er oko zin in. Maar Sweap, waarom wil je niet op het veld? Is echt veel gaver dan de tribune! :)

sweap
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor sweap » 28 feb 2004 15:04

op het veld moet je maar afwachten waar je zit. als je achteraan zit, dan zie je dus echt niks, lijkt mij. als je op de tribune een strategische plek uitzoekt :mrgreen: , dan zie je echt best veel. had ik vorige jaren ook dus. maar misschien heb je gelijk, en is veld echt veel gaver :wink:

kunnen we geen mini-meeting houden :mrgreen:

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 28 feb 2004 15:21

sweap schreef:op het veld moet je maar afwachten waar je zit. als je achteraan zit, dan zie je dus echt niks, lijkt mij. als je op de tribune een strategische plek uitzoekt :mrgreen: , dan zie je echt best veel. had ik vorige jaren ook dus. maar misschien heb je gelijk, en is veld echt veel gaver :wink:

strak plan :mrgreen:
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

sweap
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor sweap » 28 feb 2004 20:32

@mic schreef:
sweap schreef:op het veld moet je maar afwachten waar je zit. als je achteraan zit, dan zie je dus echt niks, lijkt mij. als je op de tribune een strategische plek uitzoekt :mrgreen: , dan zie je echt best veel. had ik vorige jaren ook dus. maar misschien heb je gelijk, en is veld echt veel gaver :wink:

strak plan :mrgreen:

zijn we in elk geval al met zn 2en :mrgreen:

Poolrev
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Poolrev » 28 feb 2004 23:33

Als je dan toch gaat, maakt het dan uit waar je zit? T ging toch om de boodschap en niet om wat je ziet??????!!!!! :roll: :?
Earth has no sorrow that
Heaven cannot heal

Poolrev
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Poolrev » 28 feb 2004 23:33

Marnix schreef:
Nu spreek je jezelf (alweer) heel erg tegen. Wat doe jij over de kerkgangers? Wie oordeelt hier nou wie

Ik snap je niet... Ik geef juist aan dat het natuurlijk is om snel met een oordeel klaar te staan maar dat we dat niet moeten doen... niet over kerkgangers... en niet over EO-jongerendaggangers. Ik oordeel niet over kerkgangers hier, ik weet niet waar je dat vandaan haalt?

Uit je eerdere posts....... :roll:
Earth has no sorrow that

Heaven cannot heal

Stacie

Berichtdoor Stacie » 29 feb 2004 11:50

Ik heb al 2 veldkaartjes, ga maandag meteen weer bellen om mer kaartjes te bestellen voor mn posse :wink:

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 29 feb 2004 11:56

op het veld moet je maar afwachten waar je zit. als je achteraan zit, dan zie je dus echt niks, lijkt mij. als je op de tribune een strategische plek uitzoekt , dan zie je echt best veel. had ik vorige jaren ook dus. maar misschien heb je gelijk, en is veld echt veel gaver

kunnen we geen mini-meeting houden

Ik ga maandag ook bestellen! Ik wil ook veldkaarten hebben :) Zijn we al met z'n 3-en.

Sweap, op het veld krijg je geen plek toegewezen. Je mag zitten of staan waar je wilt. Als je maar een klein beetje op tijd bent heb je altijd plek... en kun je gewoon lekker vooraan staan of zitten.

Poolrev schreef:
Marnix schreef:
Nu spreek je jezelf (alweer) heel erg tegen. Wat doe jij over de kerkgangers? Wie oordeelt hier nou wie

Ik snap je niet... Ik geef juist aan dat het natuurlijk is om snel met een oordeel klaar te staan maar dat we dat niet moeten doen... niet over kerkgangers... en niet over EO-jongerendaggangers. Ik oordeel niet over kerkgangers hier, ik weet niet waar je dat vandaan haalt?

Uit je eerdere posts....... :roll:

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt of hoe je dat dan ziet maar ik heb hier nooit kritiek op mensen die naar de kerk gaan geuit. Zou ook niet best zijn want dan heb ik ook kritiek op mezelf :) Maar misschien lees je dingen die ik schrijf anders dan ik bedoel... kom maar es met voorbeelden.

sweap
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor sweap » 29 feb 2004 12:04

Marnix schreef:
op het veld moet je maar afwachten waar je zit. als je achteraan zit, dan zie je dus echt niks, lijkt mij. als je op de tribune een strategische plek uitzoekt , dan zie je echt best veel. had ik vorige jaren ook dus. maar misschien heb je gelijk, en is veld echt veel gaver

kunnen we geen mini-meeting houden

Ik ga maandag ook bestellen! Ik wil ook veldkaarten hebben :) Zijn we al met z'n 3-en.

Sweap, op het veld krijg je geen plek toegewezen. Je mag zitten of staan waar je wilt. Als je maar een klein beetje op tijd bent heb je altijd plek... en kun je gewoon lekker vooraan staan of zitten.

ja oke, ik dacht ook niet dat je plaatsen toegewezen kreeg, das op tribune ook niet. maar als je dus een beetje vooraan wilt zitten, dan moet je behoorlijk vroeg zijn, en s morgens is mn bed zooo lekker :wink:

maar die minimeeting houden we erin :mrgreen:

sweap
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor sweap » 29 feb 2004 12:05

Poolrev schreef:

Als je dan toch gaat, maakt het dan uit waar je zit? T ging toch om de boodschap en niet om wat je ziet??????!!!!! :roll: :?

lastig he, net doen alsof je mensen niet begrijpt... :x
maar goed, ik ga er toch maar op in, omdat ik zo aardig ben...
het gaat uiteraard om de boodschap, maar als ik in de kerk zit wil ik ook de ds. zien, en naar ik meen is dat niet gek, want in welke kerk je ook kom, iedereen wil graag de ds. zien, en ik denk jij ook.

Invincible
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Invincible » 29 feb 2004 13:13

Veld is gaver ja :) En je bent gek als je de hele tijd achterin blijft zitten, gewoon naar voren lopen, nix mis mee. Veld heeft veel meer sfeer.

Heb al 4 veldkaarten en weet de artiesten al... Invin's weekend kan niet meer stuk!!
Laatst gewijzigd door Invincible op 01 mar 2004 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
..

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 29 feb 2004 13:42

Poolrev schreef:

Dan kun je je natuurlijk gelijk ook af gaan vragen waar die rode lampjes voor uitgevonden zijn. (wat sowiesoe een discutabel punt is in mijn ogen)
Afbeelding

@mic: amic.filternet.nl

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 mar 2004 14:02

Mensen, ga nou niet zo serieus op een niet serieuze reaktie in... die :roll:-smile staat er niet voor niets achter.

Sweap, zo vroeg hoef je er niet uit hoor. Je kunt de eerste uren nog gewoon naar voren lopen en zo... Sfeer op het veld is echt super hoor, en je ziet er tenminste nog wat van :)

Ik ben trouwens wel blij dat minder dan 5 minuten fietsen van het Gelredome af woon :)

BaBBa
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor BaBBa » 01 mar 2004 14:19

Ik ga ook!! En Marnix, jij mist de voorpret in de trein, das ook hardstikke leuk. Allemaal jongerendaggangers daaro, echt leuk!!

Maar nu ga ik niet net als vorig jaar mijn jongerendag kaart vergeten. Ik stond al op het station ben ik dus m'n kaart vergeten. Snel weer naar huis gecrosst, maar ik had de trein toch gemist. Een vriendin had op mij gewacht gelukkig. We zijn toen snel naar wageningen gefietst, dan konden we eerder met de trein, anders moesten we een half uur wachten. Hartstikke illegale weggetjes, over een hek geklommen met de fiets, het spoor dwars overgestoken enzo, want anders moesten we omrijden. We kwamen net op tijd, toen we de fiets neerzetten kwam die er aan. Maar alles is goed gekomen. Toby Mac was echt relaxed. Ik heb er weer zin in!!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 mar 2004 14:46

BaBBa schreef:Ik ga ook!! En Marnix, jij mist de voorpret in de trein, das ook hardstikke leuk. Allemaal jongerendaggangers daaro, echt leuk!!

Maar nu ga ik niet net als vorig jaar mijn jongerendag kaart vergeten. Ik stond al op het station ben ik dus m'n kaart vergeten. Snel weer naar huis gecrosst, maar ik had de trein toch gemist. Een vriendin had op mij gewacht gelukkig. We zijn toen snel naar wageningen gefietst, dan konden we eerder met de trein, anders moesten we een half uur wachten. Hartstikke illegale weggetjes, over een hek geklommen met de fiets, het spoor dwars overgestoken enzo, want anders moesten we omrijden. We kwamen net op tijd, toen we de fiets neerzetten kwam die er aan. Maar alles is goed gekomen. Toby Mac was echt relaxed. Ik heb er weer zin in!!

Ja die voorpret in de trein lijkt me ook wel leuk :) Dat maak ik helaas niet mee. Zo zie je maar weer, aan elk voordeel zit een nadeel :)

Ik was vorig jaar met een vriend en 2 vriendinnen ook de kaarten vergeten. Gelukkig hebben we goede connecties bij de EO/Ronduit en kregen we zo 4 nieuwe veldkaarten :)

Terug naar “Archief”