Als ze rond 05.30 wakker wordt mag ze wel bij ons liggen en is het vroeger gaat ze gewoon weer terug...
Wanneer ze beter gaat slapen geen idee maar voor de 6 a 7 maanden sliep ze echt veel beter dan nu maar goed we houden maar moed

Moderator: Moderafo's
ajl schreef:Nog een variant van KidsClin kunnen vinden?
@ liefje Hoe is het met jouw meiden en de waterpokken?
Hier is het ook ziekenboeg. Dochterlief heeft 40C koorts en is snipverkouden en onze jongste telg heeft vanmorgen zijn vaccinaties gehad. Hij heeft daar altijd enorm veel last van en slaapt al de hele morgen. Daarnaast is hij snipverkouden en het snot komt zelfs uit zijn ogen. De oudste heb ik net onder luid protest eveneens in bed gestopt voor een middagdutje.
Lekker het rijk alleen, kan ik ongestoord de kamer even doen.
Jannoek schreef:Ah, wat zielig al die zieke kindjes!
Memmem schreef:PPm, gebeurt dat vaker dat ze nadat er buisjes zijn gezet een onsteking komt?
juffiejuf schreef:@ evelien; welk merk fietskar heb je of gewoon geen merk? Heb jij ook zo'n babyschaal er in gehad of heb je die er nog in? Waarschijnlijk wel gezien het aantal maanden dat S. oud is. Welke babyschaal heb je? Ik kan me ook soort niet voorstellen dat ze die karren niet zien. Waar we van de zomer naar toe op vakantie gaan zal het ook wel mee vallen met het verkeer.
juffiejuf schreef:@ evelien; welk merk fietskar heb je of gewoon geen merk? Heb jij ook zo'n babyschaal er in gehad of heb je die er nog in? Waarschijnlijk wel gezien het aantal maanden dat S. oud is. Welke babyschaal heb je? Ik kan me ook soort niet voorstellen dat ze die karren niet zien. Waar we van de zomer naar toe op vakantie gaan zal het ook wel mee vallen met het verkeer.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten