dippie las het goed hoor, tussen 5 en 7 komt hij gerust 2 keer, soms zelfs ieder half uur. Ik vind dat, als mijn kind huilt en hapt, hij mag drinken, ongeacht hoelang of hoekort het geleden is.
Dusja, dan zit je soms ieder half uur aan de borst snachts, hij gebruikt het echt als knuffel/doorslaapmethode. Prima, want hij slaapt dan ook gerust (als hij diep weg is) tot 9 uur door.
Ik geloof niet dat hij honger kan hebben, tis meer dat hij je wil voelen, ruiken en in mijn geval: proeven.
Heb er geen last van, al zou doorslapen soms wel heerlijk zijn!! Vind het nog steeds jammer dat hij door de ab-kuren die hij heeft gehad helemaal van slag is geweest qua darmen en nachten zodat hij niet meer doorslaapt, maar zoals het nu gaat mogen we zeker niet klagen.
gempa: slaap jij ook samen in 1 bed, of moet je er telkens weer uit om te voeden? dat brak mij wel op, daarom leggen we hem standaard bij de eerste nachtvoeding (late avondvoeding) bij ons in bed. Hier ook raplay, maar soms ook niet, want hij zit er echt hélemaal onder