Hier nu met 8 maanden hetvolgende schema:
smorgens tussen 5 en 7 krijgt hij minimaal 1 keer een goede voeding
dan tussen 9 en 10 borstvoeding en daarna naar bed
uit bed een fruithap, zo rond 11 uur.
Dan om 12:45 een broodkorst of boterham, net zoveel hij trek heeft, daarna aansluitend drinken bij mij en weer naar bed. Ondertussen is het dan half 2.
Uit bed kijk ik of hij trek heeft om bij mij te drinken, soms hapt hij meteen in mn shirt maar soms dus helemaal niet.
In elk geval rond 16 uur nog een voeding (of als hij dus eerder gedronken heeft slaat hij deze voeding over)
17:15 uur groente, eet met de pot mee tegenwoordig muv bepaalde dingen maar dat worden er steeds minder.
Daarna weer drinken bij mij en naar bed.
Als hij tussendoor wakker wordt krijgt hij van mij en gaat hij weer terug naar bed of voed ik hem in mijn bed zodat hij meteen weer doorslaapt.
Als ik thuis ben tenminste, dan slaaptie meestal vanaf 18:30 savonds tot half 8 smorgens met 1 tussenpauze dat hij even beneden is savonds en verder nog zo'n 3 nachtvoedingen bij ons in bed, dus daar merk ik vrij weinig van. Merk wel dat hij tegenwoordig wat langer slaapt, meestal de eerste keer snachts rond 5 uur en dan om 6 en 7 uur nog 2 keer.
Dus ik voed eigenlijk nog best vaak. Als ik niet thuis ben dan drinkt hij gerust de hele ochtend niet maar haalt het dan daarna bij mij wel in. Heerlijk om te zien hoe hij dan reageert alstie mij ziet en merkt dat hij drinken krijgt