Moderator: Moderafo's
parkiet schreef:
AJL, wij hebben de bijbel voor jou staan. Voor mijn 2,5 jarig nog te moeiljk en te lang, is meer voor kleuters, maar allicht voor H al wel geschikt?
De meeste bijbels die hier worden genoemd kan ik niet eens, komt misschien omdat ik uit een andere kerk kom dan de meesten van jullie?
juffiejuf schreef:@ ajl; fijn dat hij zo weinig huilt maare... s avonds maar duidelijk zeggen tegen hem dat het nacht is![]()
@ liefie; Nooit geweten dat kinderen een andere speen misschien beter in kunnen houden. Ga ik komende nacht gelijk uitproberen!! Afgelopen nacht ook; kan ik wel 2 keer per uur zn speentje weer in zn mond doen. Doe ik dat niet dan jankt hij zichzelf helemaal wakker en dan is het niet meer slapen... Vanaf wanneer heb je die speen vanaf 6 maanden gegeven?
parkiet schreef:AJL, wij gaan naar de GKV. Maar ik moet zeggen, ik kan me niet herinneren of wij vroeger ook uit een kinderbijbel lazen, of alleen de NBG
juffiejuf schreef:@ ajl; fijn dat hij zo weinig huilt maare... s avonds maar duidelijk zeggen tegen hem dat het nacht is![]()
@ liefie; Nooit geweten dat kinderen een andere speen misschien beter in kunnen houden. Ga ik komende nacht gelijk uitproberen!! Afgelopen nacht ook; kan ik wel 2 keer per uur zn speentje weer in zn mond doen. Doe ik dat niet dan jankt hij zichzelf helemaal wakker en dan is het niet meer slapen... Vanaf wanneer heb je die speen vanaf 6 maanden gegeven?
parkiet schreef:AJL, ja idd, met 9 mnd schijnt de zuigbehoefte wel weg te zijn. Bij de oudste zijn we met ongeveer anderhalf cold turkey gestopt. M wil hem sinds een week of twee niet meer (is dus 11 mnd oud). Ik ben blij dat we weer van dat ding af zijn, heb helemaal niets met spenen.
juffiejuf schreef:Ik denk dat bijna iedereen de speentjes ondingen vind... Eerst gebruikte M. hem ook alleen maar om in slaap te komen maar nu wil hij hem s nachts weer in. Vanavond ga ik de grotere proberen. Overdag heeft hij hem gelukkig ook niet veel in. Die spenen van difrax zijn toch rond en die van bibi niet?!?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten