Dames, ik stel voor dat jullie de onderlinge persoonlijke geschillen ofwel bijleggen, ofwel die buiten dit forum houden.

Moderator: Moderafo's
Dat is geen prettige manier op met het geloof en de Bijbel in aanraking te komen, en dat spijt met dan ook erg voor je.
Maar waarom zeg je dan op de topic over de zondag "ik ben tamelijk neutraal en weet niets van de leer van de kerken" ?
Naar wat je hier vertelt weet je heel veel wat er fout is in die leer van sommige kerken.
="Schelpje"....knip....God weet wat van Zijn maaksel is te wachten. Dat is mij soms tot troost, als ik moedeloos word..knip..
De betekenis van berouw tonen en ik gebruik liever het woord "spijt' brengt je dichter tot die ander en als je dan nog zo veel van mening verschilt maakt dat niet uit, je hebt gemeenschap met die ander en dat is heel waardevol en gelukkig heb ik dat met een flink aantal mensen.
Maar het heeft erg op me gedrukt en mijn leven later zeer bepaald in negatieve zin.
Ik was helemaal niet blij, met al die voorschriften en had dat nooit zo begrepen.
marin schreef:Dit onderwerp gaat meer over 'berouw' naar God toe om vernieuwd te worden naar het beeld van Christus.
Dan denk ik dat er daardoor echte 'spijt' en verdriet tot stand komt naar anderen toe.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten