niet na het huwelijk, want dan ben je al gescheiden ;p
tijdens het huwelijk lijkt me mooier
Moderator: Moderafo's
Gandalf schreef:Herman Heinsbroek schreef:Geef eens wat nader uitleg bart_biechtstoel. Zulke dingen horen we hier niet vaak. Beetje smerig komt het in ieder geval wel over. Ga jij trouwens wel naar de kerk?
Waarom zou hij niet tot na het huwelijk mogen wachten met sex? Jou reactie heeft iets in zich van 'iedereen doet het toch voor z'n huwelijk', weet je wel waar je mee bezig bent. En die opmerkign over de kerk vind ik een beetje slap. Wat heeft dat er nou mee te maken? Net of het dan nog raarder is om te wachten met sex tot je getrouwd bent.
Gandalf schreef:Dan heb ik dat gelukkig gemist. Maar als iemand z'n bericht naderhand aanpast, dan komt dat toch in het bericht te staan? Of hebben de moderators ingegrepen?
Aragorn schreef:Gandalf schreef:Dan heb ik dat gelukkig gemist. Maar als iemand z'n bericht naderhand aanpast, dan komt dat toch in het bericht te staan? Of hebben de moderators ingegrepen?
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar pas merkte ik bij mezelf dat dat ook (niet meer) zo is. En als een moderator het doet zou het er toch ook bij moeten staan dan?
Night schreef:Aragorn schreef:Gandalf schreef:Dan heb ik dat gelukkig gemist. Maar als iemand z'n bericht naderhand aanpast, dan komt dat toch in het bericht te staan? Of hebben de moderators ingegrepen?
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar pas merkte ik bij mezelf dat dat ook (niet meer) zo is. En als een moderator het doet zou het er toch ook bij moeten staan dan?
Nope.
Als modderaars je bericht wijzigen staat het er niet bij.
De andere had ook beter verwijderd kunnen worden.
Had wat onduidelijkheid gescheeld.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten