Echt?
Wat is er spottend aan?
Moderator: Moderafo's
Optimatus schreef:Ik heb die rommel nog nooit gedronken.
Probeer het eens anders te bekijken: misschien dat er nu mensen zijn die denken: "Wie is dat eigenlijk, die ze belachelijk proberen te maken?"
RogierV schreef:Echt?
Wat is er spottend aan?
Mortlach schreef:Ben je nu aan het trollen? Foei!
boeddha met red bull, wat een combinatie
Faramir schreef:Ik heb de reclame gezien. Op zich heb ik tegen een reclame als deze niet zoveel bezwaar. Een beetje humor en luchtig omgaan met geloof vind ik geen probleem.
Faramir schreef:Ik heb de reclame gezien. Op zich heb ik tegen een reclame als deze niet zoveel bezwaar. Een beetje humor en luchtig omgaan met geloof vind ik geen probleem.
Ik zal er dus niet minder Red Bull om drinken. Niet dat ik het vaak drink, zeer zelden eigenlijk.
Mortlach schreef:Maar jij bent dan ook niet van de loodzware kant
JHM schreef:Jij vindt het wel 'oke' dat Jezus op een spottende manier weg gezet wordt.
Heeft Jezus niet genoeg te lijden gehad toen hij geschopt, geslagen en aan het kruis genageld werd?
Het doet me pijn te lezen dat jij, een broeder zich erin kan vinden dat Jezus spottend weggezet wordt.
Faramir schreef:Ik vind het niet echt onder spotten vallen.
Faramir schreef:Hij heeft voor hetere vuren gestaan. Als Hij dat allemaal al heeft doorstaan dan kan zo'n getekend reclamespotje geen indruk maken op Hem neem ik aan.
Faramir schreef:Vervelend voor je.
JHM schreef:Vind je het erend naar Jezus?
Dus na alle leed die hij gedragen heeft kan dit er nog wel even bij? De Zoon vroeg Hem te eren (Joh 5:23).
Ik had gehoopt dat ingezien had dat je reactie misplaatst is, maar het lijkt je weinig te boeien.
JeeWee schreef:In het hoofdredactioneel commentaar spreekt het Reformatorisch Dagblad zich uit tegen een reclame van Red Bull, waarin Jezus wordt afgebeeld. Red Bull moest zich vrijdag verantwoorden voor de Reclame Code Commissie omdat het bedrijf in een tv-commercial absurdistische beelden brengt van Jezus Die over het water loopt.
Wat vinden jullie? Moeten christenen hun stem verheffen en protesteren tegen het feit dat de naam van de God van de christenen, de Onveranderlijke en de Heilige, wordt aangetast? Zelfs als je bij voorbaat weet dat daar in onze samenleving om gelachen wordt?
Of vind je dat we niet zo kleinzielig moeten zijn en hier gewoon om moeten lachen en de schouders ophalen?
Jij vindt het wel 'oke' dat Jezus op een spottende manier weg gezet wordt. Heeft Jezus niet genoeg te lijden gehad toen hij geschopt, geslagen en aan het kruis genageld werd?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten