meribel schreef:?
is dat een antwoord op de vraag?
Zoja, dan begrijp ik het niet. Heb jij echt nog nooit een homo of lesbo zien branden? Of een vrijgezelle heteroseksueel?
En dan nog een keer terug naar je eerdere opvatting. Alles wat zich kan voortplanten is goed. Homo's niet, dus is niet goed schreef je. maar zelf vrij je ook zonder je voort te planten. En dat is dan wel goed omdat het beter te trouwen is dan te branden? Vanwaar dan die uitzondering? Of bedoel je eigenlijk te zeggen dat je eerdere redenatie niet klopte en je daar toch niet meer achter staat?
Ja, dat is mijn antwoord. Het spijt me dat je me niet snapt omdat we naar mijn mening niet op dezelfde golflengte ziiten.
Mijn eerder geplaatste opvatting blijft zo die blijft en heb ik voldoende onderbouwd en ik weiger mezelf te zien als "het" na de opgedroogde eiproductie bij de vrouw en ik verzeker je dat na mijn sterilisatie ik zeker geen rook en poeder produceer.
Overigens probeer je me als hetero in de verdediging te drukken, maar juist de HoLe is degeen die zich steeds verdedigen moet omdat hij/zij zich in de bijbel aangevallen voelt.