Schipje, wat vervelend zeg, voor je meisje. Dat moe zijn herken ik wel, en pijn in de benen ook, maar niet zo extreem. Hij klaagt wel regelmatig over zijn benen, maar dat zal denk ik wel gewoon groeipijn zijn. Ik label het ook altidj positief, dat het heel fijn is dat zo hij zo lekker groot wordt, en dan is hij het vaak alweer vergeten, dus zo erg zal het vast niet zijn

Moe zijn is wel herkenbaar, hij ligt het liefst de halve dag met zijn dekentje op de bank naar een cd te luisteren. Duim in zijn mond. We gaan er best wel vaak opuit,daardoor lijkt hij wel meer energie te krijgen. Ik vermoed dat hij ook gewoon te weinig slaap krijgt. Hij slaapt soms wel om half 7 al, maar is ook om half 7 weer wakker. Eerder kon hij zo van half 7 tot de volgende dag 9 of half 10 slapen. en dat leek hij ook nodig te hebben. Maar nu doet hij dat niet meer, ik denk dat hij dus gewoon te kort komt. Maar even naar bed overdag wil hij al helemaal niet. Dus hier af en toe maar even rustmomentje op de bank, 's middags.
Maar echt extreem moe en pijn hebben, dat lijkt me toch niet helemaal bij peuters horen. Sterkte!
Frederiek gaat sinds gister steeds zelf zitten. Zo'n wijs gezicht

Ik ga binnenkort ook de box maar naar beneden zetten, als ze gaat staan ben ik te laat, dus dat wil ik maar voorkomen. Al doet ze nog geen enkele poging tot staan of iets in die richting, maar dat deed ze ook niet met zitten, dus wie weet gebeurt het opeens.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...