Schipje schreef:@Laura, je zou toch haast denken dat het een allerliefst braaf manneke is![]()

@Haai: geen ervaring met bio-oil maar het schijnt wel te helpen.
Moderator: Moderafo's
Schipje schreef:@Laura, je zou toch haast denken dat het een allerliefst braaf manneke is![]()
Haai schreef:Wauw, wat een kanjer, Laura!
@Lammetje, leuke foto! Hij heeft het daar prima naar z'n zin zo te zien
Vanmiddag gaan bij Sylke de hechtingen eruit, en dan maar hopen dat het verder netjes gaat genezen. Zijn hier mensen die ervaring hebben met bio-oil ofzo, bij littekens? Misschien dat ik dat maar ga smeren, zou het zielig vinden als het litteken midden op d'r voorhoofd zo duidelijk zichtbaar blijft.
Haai schreef:Wauw, wat een kanjer, Laura!
@Lammetje, leuke foto! Hij heeft het daar prima naar z'n zin zo te zien
Vanmiddag gaan bij Sylke de hechtingen eruit, en dan maar hopen dat het verder netjes gaat genezen. Zijn hier mensen die ervaring hebben met bio-oil ofzo, bij littekens? Misschien dat ik dat maar ga smeren, zou het zielig vinden als het litteken midden op d'r voorhoofd zo duidelijk zichtbaar blijft.
Max schreef:@Evelien: je weet wel zeker dat hij tegen geitenmelk kan? (misschien heb je dat allang uitgesloten, maar voor het geval van niet is het wellicht een tip)
ajl schreef:@ schipje NIet om betweterig te doen, maar volgens mij wordt mentholpoeder afgeraden bij waterpokken ivm infectiegevaar als de pokjes open zijn. Wat bij ons erg hielp was KidsClin. Een soort mousse uit de koelkast en dat er veel opsmeren.
Daar zijn we gelukkig al een heeeeele lange tijd vanaf. Hij doet het sinds juni gewoon netjes op de wcAikonGirl schreef:Laura, erg mooie Foto!
(Hoe gaat t eigenlijk met het poep-op-de-muur-gesmeer?)
AikonGirl schreef:Time flies!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 82 gasten