Refowebkids deel 16

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 16

Berichtdoor Lidia » 02 mar 2012 13:43

Sterkte Jannoek!

Laura, geniet ervan dat je man thuis is!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 mar 2012 13:45

schiet bij jullie dus ook verder nog niks op! alweer ziek!

hier be ik er oo zo klaar mee. Marijn is opnieuw positief getest op norovirus, gevolg dat hij niet in het ziekenhuis mag komen. Dus.. volgende week geen buisjes. Nieuwe afspraak voor over wtee weken en met tussendoor opnieuw testen of het nu wel weg is... oooh..k kan er wel om janken! nog langer aanworstelen. Nu krijgne we tijdelijk weer een onderhoudtskuur antibiotica.. hoop dat dat voldoende is ](*,)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 mar 2012 13:47

@Lammetje Ik heb even gemist wat er met jullie zoon is, Heeft hij ook blaasontstekingen gehad?
Gaat het voor de rest goed?

@Jannoek Weer blaasontsteking! Heftig hoor... Hopelijk kunnen ze iets voor jullie doen in het ziekenhuis. Oudste dochter van vrienden heeft het ook heel vaak gehad op een duur kreeg ze onderhoudsdosis AB toen kwam het niet meer terug.
Urine liep elke keer terug in haar niertjes waardoor ze ontstekingen kreeg. Nu is ze bijna 5 en heeft ze er gelukkig geen last meer van.

Hier gaat alles goed! Drinken doet Nina heel erg goed eten niet echt vooral fruit niet en brood ook niet echt. Wel eet ze nu met ons mee met warm eten en dat vind ze heerlijk.
We laten ze ook overal van proeven leuk om die reacties te zien. Er komen steeds meer ''woordjes'' uit grappig is dat!
Voor de rest is ze super vrolijk en ze lacht echt naar iedereen die ze tegen komt (en vooral op kleine kinderen en beesten is ze helemaal gek)

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 02 mar 2012 14:34

@liefie, Nina had toch zo'n last van doorkomende tandjes? Is chamodent van VSM dan niks voor haar? Ik vond het nooit werken tot iemand tegen me zei dat dat pas werkt als je het lang(er) gebruikt.... had ik dat eerder geweten. Elke tand was een strijd en toen ik standaard chamodent gaf is de rest van haar hele gebitje bijna probleemloos doorgekomen. Af en toe verhoging en zure luiers maar geen gehuil meer om de pijn. Wilde je er even deelgenoot van maken ;)

@ppm2, wat balen zeg! ow, heb echt met je te doen! Je krijgt wel veel op je bordje! Heb jij familie/(schoon)moeder die jou zo af en toe eens even kan ontlasten? Dat je met een vriendin kan winkelen oid? Sterkte meis!

@jannoek, sterkte met de onderzoeken!

@lammetje, kan jullie zoontje ergens anders ook nog pijn hebben dat hij zo huilt terwijl hij geen blaasontsteking heeft? Sterkte!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 mar 2012 14:44

@Schipje Zijn dat druppels of tabletjes? Kan het allicht proberen... Wij gebruiken nu dentinox en zetpillen (laatste dagen niet omdat ze nu geen last heeft al is er weer 1 in zicht gekomen :shock: Heb al een aantal keren gezegd jammer genoeg is ze niet met tanden geboren :wink:

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 02 mar 2012 14:50

liefie schreef:@Schipje Zijn dat druppels of tabletjes? Kan het allicht proberen... Wij gebruiken nu dentinox en zetpillen (laatste dagen niet omdat ze nu geen last heeft al is er weer 1 in zicht gekomen :shock: Heb al een aantal keren gezegd jammer genoeg is ze niet met tanden geboren :wink:

Haha, al zou dat er toch heel erg raar uitzien.
Je kunt ze gewoon bij de drogist halen in beiden vormen. Druppels en tabletjes.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 mar 2012 15:04

@Schipje Ja dat denk ik ook maar hier hebben ze al veel ellende gegeven (is sinds eind december al bezig) Ik ga het straks gelijk halen maar geef je het dan elke dag ook als ze geen last hebben van tandjes of begrijp ik dat verkeerd?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 02 mar 2012 15:30

Ach, wat zielig voor F, Jannoek. Sterkte voor jou en beterschap voor hem!
Memmem schreef:Laura, fijn dat je man even thuis is, kun jij nu even je rust nemen terwijl je man op M let. Geniet ervan!

Ah, dank. Nou, hij zou gisteravond thuis komen ivm een afspraak met adoptiedame om 9.30 vanochtend. Zijn vliegtuig was te laat dus hij had de laatste trein gemist. Hij werkt hier 4 uur vandaan dus even ophalen kan ook niet. Uiteindelijk heb ik hem om 9.30 opgehaald van het treinstation en kwam de adoptiedame 10 minuten later. Wat een stress! Maar Michael's gezichtje toen papa hem op kwam halen uit school :8>

Pluk01

Berichtdoor Pluk01 » 02 mar 2012 16:09

Ach ppm, Jannoek en Lammetje: heel veel sterkte hoor! Wilde dat ik wat voor jullie kon doen!

@LauraC: wat een stress zeg! Maar leuk dat M zo blij was! Hier gaat Levi ook altijd helemaal door het lint als papa weer thuis komt na een buitenlandtrip. Gelukkig nu al een paar maanden niet voorgekomen, maar zit er wel weer aan te komen.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 02 mar 2012 19:50

oooh lief!! Laura! heerlijk zeker om eventjes weer samen met M bezig te kunnen. Kan jij ook even genieten van eventjes niks... of zit dat er niet bij?? Goed gesprek gehad?

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 02 mar 2012 19:53

@liefie: hier 3 keer blaasontsteking gehad, 2 keer achter elkaar ivm niet goed behandeld en daarna nog een keer. Na 1x echo gehad, geen afwijkingen, bloedonderzoeken wel een ontsteking te zien maar verder gelukkig niks. En de laatste keer ook een blaasonderzoek met katheter. Nu ist gelukkig een maandje 'schoon' dus hopelijk blijft dat zo!

@Schipje: Volgens mij heeft hij nu oorpijn. Druppels helpen goed, maar hopelijk wordt het geen grote ontsteking... Hij is in elk geval erg vrolijk, heeft wel koorts en slaapt alleen bij mij in de doek. Al heeft hij vannacht tot 4 uur geslapen (meestal wordt hij iedere 2 uur wakker...!) dus dat was wel lekker! Vannacht dus weer een zetpil met druppels... en maandag naar de huisarts als hij nog steeds koorts heeft.

@Laura: fijn dat hij thuis is, lijkt me geweldig om te zien als ze elkaar ontmoeten! Jammer dat het maar kort is, maar geniet ervan! En hopelijk was het gesprek goed.

@Jannoek: ik hoop dat het allemaal meeviel vanmiddag!

@ PPM: sjonge, het zit jullie ook niet mee hé! Hoop voor jullie dat de kuur snel werkt en dat het noro over 2 weken weg is!

Ik ga een rondje lopen, dan slaapt hij tenminste snel :wink:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 02 mar 2012 22:37

Beterschap voor de zieke kindjes!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 03 mar 2012 16:10

@liefie, ik deed dat wel. Maar als er geen tandjes kwamen deed ik het maar 1x per dag.

654321
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 654321 » 03 mar 2012 16:58

Hoe is het Evelien?

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 mar 2012 18:55

Het gaat, vandaag een best wel goeie dag. Maar dat is ook omdat manlief thuis is en niet hoeft te werken dan kun je het afwisselen.

Terug naar “Archief”