Het borstvoedingstopic deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ajl
Generaal
Generaal

Re: Het borstvoedingstopic deel 2

Berichtdoor ajl » 29 feb 2012 12:55

Dat is wel logisch. Hij mocht een hele tijd 'troostdrinken' en nu ineens niet meer. Dat duurt wel even voordat hij daardoor heen is. Sterkte ermee!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 29 feb 2012 14:48

Interessant artikel

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 29 feb 2012 18:49

Dippie schreef:@AG: Hoe is bij jouw het afbouwen van de 3 voeding gegaan, want dan heb je er waarschijnlijk 2 achter elkaar die je niet geeft. Ik wilde het vandaag proberen, maar mn borsten zaten echt te vol, dat ik toch rond dat tijdstip heb gekolfd. Ik zou ook graag 2 voedingen willen blijven geven, ben benieuwd hoelang dat kan? Heb je overdag nu helemaal geen last van volle/pijnlijke borsten dan? ik merk wel dat ik een voeding oversla, ze zijn dan echt gevoelig en als ik V optil is dat niet zo'n fijn gevoel :wink:

Heb nu helemaal geen last meer van pijnlijke borsten.
In het begin wel inderdaad, maar ze wennen er al snel aan. Bij mij tenminste.

Het gaat nu waarschijnlijk al wat beter bij jou?

TJ, sterkte zeg! Wel logisch dat hij er moeite mee hebt natuurlijk..

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 29 feb 2012 22:51

Fijn dat F nu beter slaapt AG!

Hier 's avonds en/of 's ochteds nog bv. Vind het wel prima zo :) Overdag krijgt hij 2x KV. En dan slaapt hij nog niet door, haha. ;-) Zal vanzelf wel een keer komen, maar voorlopig lijkt het daar nog niet op...

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 29 feb 2012 23:08

Nog steeds niet met de derde voeding begonnen, haha, moet er echt mee beginnen!
Zou het ook zo kunnen zijn dat V na een kant nu gewoon genoeg heeft als ze de andere niet pakt? Vanavond was het dus weer zo, maar ze vroeg na 3 uur nog niet echt om eten, heb wel gegeven, want wilde dr op bed leggen. Net dus wel weer twee kanten goed gedronken!
Afbeelding

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 01 mar 2012 10:43

LauraC schreef:Interessant artikel

Jammer dat ik niet zo goed ben in vertalen.

Ben weer hard aant kolven, want ik wil vanmiddag 'vrij', maar kolven, daar heb ik echt een hekel aan :roll:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 01 mar 2012 19:50

En dan heb je een flesje, wenst meneer niks te drinken :-oo Zonde want het was opgewarmd en kon dus zo weg....

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 01 mar 2012 22:43

Oh Lammetje, dat is balen... Mijn meiske drinkt de melk koud, daar ben ik wel blij om, scheelt wel weggooien.
Dat artikel gaat over dat facebook foto's van bv-gevende vrouwen (op verzoek) weghaalt als er teveel te zien zou zijn, vanwege schokkende of seksuele inhoud. De schrijver van het artikel vind dat onzin, want bijv handen en monden kunnen op die manier ook als iets seksueels gezien worden en foto's daarvan worden (uiteraard) niet weggehaald.

Dippie, ja hoor, het kan dat ze aan één kant genoeg heeft. Als ze aan de ene kant loslaat en de ander kant niet meer hoeft, probeer ik zelf een minuutje later vaak wel nog even en anders is het gewoon pech, volgende keer beter. Nou voed ik op verzoek, dus als ze een uur later toch weer wil drinken, prima, dan doen we dat. Ik geloof dat jij wat meer vaste tijden hebt, dan is dat misschien wat lastiger.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 01 mar 2012 23:25

Hmm...nu wilde ze rechts niet, gillen en krijsen en happen, maar niet pakken. Links aangeegd en dronk gelijk! Terwijl rechts voller zat... Vreemd! Daarna weer rechts geprobeerd maar wilde echt niet, dus op bed geleg en ze slaapt volgens mij al :wink:
Vandaag derder voeding laten vallen, wel even spanning eraf gekolfd, maar verder ging het goed! Wel gek idee dat ik nu van smorgens ong 7 uur tot savonds ong 8 uur geen bv geef!
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 02 mar 2012 10:09

het blijkt een andere oorzaak te hebben.. Manoël heeft 2 ontstoken ogen... 2 ontstoken oren.. en de luchtwegen zijn niet schoon.... nu aan de antibiotica en binnenkort naar de KNO omdat hij zo vaak ziek is en al een hele tijd niet groeit...

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 02 mar 2012 11:22

@ TJ; das niet niks dat hij zoveel heeft! Hopelijk kunnen ze oorzaak vinden bij de KNO. Zielig hoor voor het manneke!

@ dippie; dat schiet goed op met afbouwen!! Lijkt me echt raar idee om dan hele dag geen bv meer te geven.

@ parkiet; echt handig dat ze de melk koud drinkt!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 02 mar 2012 14:40

@tj, ow wat zielig zeg!

@parkiet, koude melk, dat ga ik ook eens proberen, ideaal!

@lammetje, als het dezelfde dag nog is gooi ik het echt niet weg. Zonde van de moeite. Als ze heel klein zijn doe ik dat wel, dan moet alles nog zo hygienisch e.d. maar op deze leeftijd ben ik daar wel wat makkelijker in.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 31 mar 2012 18:46

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 31 mar 2012 21:10

Hmm..Vind het een beetje een overdreven vraag als ik eerlijk ben... Volgens mij weet jezelf ook wel dat als je na 1,5 bv stopt dit 'lang genoeg' is geweest.

Ik geef nu trouwens nog steeds 2x bv op een dag! Smorgens en savonds lekker gezellig in bed! Erg makkelijk én gezellig, dus ik hoop dat ik dat nog even vol kan blijven houden :D
Afbeelding

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 02 apr 2012 19:53

Tja, stoppen met bv en je dan schuldig voelen... Ik heb geen idee hoe ik dat zou hebben. Maar ik heb het idee dat als je dat gevoel hebt, je er misschien nog niet helemaal klaar voor bent?

Dippie, leuk dat je nog bv geeft. Ik ben benieuwd of het nog lang lukt, vaak loopt het wel gauw terug als je afbouwt op deze termijn.

Hier nog volledig bv. Bijvoeding gaat redelijk, ze vindt het lekker. Brood geeft helaas problemen, dus dat laten we nog even, maar wel regelmatig groente en fruit, wel in vrij kleine hoeveelheden. Ach, ik geef nog met plezier borstvoeding, alleen de nachtvoedingen zou ik graag missen. Ik begin al wat te denken over die actief afbouwen/stoppen, maar weet niet zo goed hoe. Overdag wil ik wel gewoon bv blijven geven.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Terug naar “Archief”