quote="Ewan"
''Stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren''.
Zo was het.
Dat staat er inderdaad maar dat wordt gezegd ...na de daad van ongehoorzaamheid!
En werd niet gezegd in de hof van Eden, toen ze net geschapen waren!
Moderator: Moderafo's
quote="Ewan"
Zo was het.
Ewan schreef:Dat bleek wel toen hij gehoor gaf aan Eva.Hij had haar niet hoeven te gehoorzamen.
maar zij was (uit) zijn eigen vlees.
Zo was het.
Wilsophie schreef:Ik zag een prachtig filmpje van jou op You tube en daaronder zeg je zelf "Uitstekende organist"
Het werk van de Here Jezus is er de oorzaak van dat satan uit de hemel gegooid is en hij sleepte éénderde van de sterren mee, dat kan je vinden in Openbaring.
En de Here Jezus zei dat Hij de satan als een bliksem zag vallen.
In Ez.28 vers 13 staat; In Eden waart gij, Gods hof
in vers 14 staat Ik had u een plaats gegeven: gij waart op de heilige berg der goden.
vers 16 ... Van de berg der goden verbande Ik u en deed u weg....
In het boek Job 1:6 zien wij dat satan tot God kwam om zich voor de Here te stellen, hier kunnen wij de konklusie trekken dat satan nog in de hemel was en kon komen om de mens aan teklagen voor God.
Zijn definitieve val UIT de hemel kwam pas door de overwinning van de Here Jezus.
Zoals in de profetie van Jesaja 14: 12-15
Adam werd niet als zondaar geschapen!
quote="schelpje3"
Sommige mensen hebben een heel breed geweten
schaapje schreef:Helemaal mee eens learsi, dat is wat ik steeds probeer te zeggen, alleen kan ik het niet zo goed verwoorden als jij doet
Wilsophie schreef:
Ja dat was het probleem, want ik heb nooit gezegd dat Adam zondeloos geschapen is.
En de Here Jezus wel kon zondigen, dat zijn jouw woorden en dat klopt niet.
Het spijt me dat maakte de discussie heel moeizaam. En de aanval van Schelpje maakte het niet makkelijker.
Allemaal persoonlijke aanvallen, die geen enkele zin hebben.
Misschien heeft dat wat te maken met de kennis van goed en kwaad.
Tis toch wel heel triest als je internet gaat af struinen op face-book en hyves om iets te vinden over de forummers, en dan moet het vooral iets negetiefs zijn, om dat dan tegen ze te gebruiken op dit forum.
Ik heb hier echt geen woorden voor hoor.
Hoe kom je er op
Wat misselijk toch weer., Bah! Ik gaf antwoord op een vraag Schaapje.
Ik wilde je attent maken op je kortzichtigheid vandaag aan de dag want alles ligt op straat.
Ik heb wel zoals ik al zei de berichten van veel gebruikers terug gelezen.
Weer pak je uit een volledige post een klein stukje om mij in een kwaad daglicht te zetten.
Waarom doe je dit niet per pb?
Is dit liefdevol?
Ik heb alle recht van de wereld om te lezen wat iedereen zoal post om een beeld voor mijzelf te hebben van de bezoekers van dit forum.
En nu pak je me hierop, en wat bedoel je met iets negatiefs?
Waar heb ik eigen informatie gebruikt voor iets negatiefs.
Die organist die zichzelf de hemel inprijst is een lachertje. Niet negatief hoor.
Gewoon om te lachen.
Je zet natuurlijk steeds een val uit om mij te tekkelen of mij te laten bannen, nou je gaat je gang maar .
Als je zo je gelijk wilt halen mag je het hebben.
Wilsophie schreef:Ja dat was het probleem, want ik heb nooit gezegd dat Adam zondeloos geschapen is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten