MissF schreef:4 setjes kleding zou hier ook niet werken. Ik was als de mand vol is (en dus de trommel ook), en ik heb geen droger (ook een hele goeie besparingstip, per keer draaien kost dat tegen de 2 euro aan energie...), dus hang alles op. Daar moet je natuurlijk wel de ruimte voor hebben. Ik moet wel een beetje opletten wanneer ik was, omdat er maximaal 4 wassen op mijn rekjes kunnen, maar eigenlijk gaat het prima tot nu toe. Het droogt ook wel goed nu de verwarming 's nachts niet lager dan 16 graden gaat, raam een beetje open.
Strijken doe ik eens per week, dus heb ik sowieso al 7 setjes kleding nodig voor de kids, ik heb geen tijd om vaker te strijken.
En natuurlijk de houtkachel

Waarschijnlijk besparen wij enorm aan energie nu. Hout kost ook wat, maar met een beetje goed zoeken is er best goedkoop hout te vinden. Wij stoken dat ding eigenlijk de hele dag, al de hele winter. Ben benieuwd wat we terugkrijgen
Wow, 7 stelletjes? En 1 keer in de week strijken?

Ik had voor een baby ook wel wat meer hoor, ivm spugen/ plassen.
Nu ze ouder zijn hebben ze kleren ook wel 2 dagen aan en de broek soms 3 dagen. Dan doe ik het echt in de was maar nu in de winter ziet het er soms nog schoon uit...! Ik doe tijdens eten, kleuren etc. wel altijd een schort om. In de zomer (zandbak, buitenspelen enz) zijn kleren wel altijd vies na 1 dag.
Ik was de donkere en lichte was gem. 2 keer in de week. Witte was ong. 3 keer in de week. Heb echt meer dan genoeg aan 3 á 4 mooie stelletjes!
Ondergoed gaat natuurlijk wel elke dag in de was

!
Ik ben er wel op gaan letten om niet altijd kleine wasjes te draaien maar ik hou er wel van om de was bij te houden! 1 keer in de week strijken is echt niets voor mij!
Doen jullie echt allemaal elke dag schone kleren aan?
Hier hebben ze alleen 's nachts nog een luier aan. Nu kruidvat in de aanbieding. Toen ze kleiner waren was ik wel van de Pampers, bij de andere waren ze vaak nog 's morgens.