Spannend liefie, lijkt me stiekem best pittig

Ik schrijf meestal even een briefje met wat hij eet, drinkt, waar alles staat enzo.
Als hij moe is wrijft hij door zn oogjes, dus dat wordt snel duidelijk! Wel spannend laura!
Ik had vanmorgen een vergadering op m'n werk waar ik niet om heen kon. Floris was bij de buren, die ook een kindje hebben van een paar weken ouder. Ze hadden heel lief samen gespeeld, dus dat is dan echt ideaal!

@lammetje wat vervelend joh. Bah. Kan me voorstellen dat dat je heel onzeker maakt. Hier wel naar de kinderarts geweest, maar uit het bloed bleek alleen nierbekkenontsteking. Echo doen ze hier pas als het 2x voorkomt. Dus hoop dat dat niet aan de orde is/komt.
@juffiejuf ik herken dat wel; op een gegeven moment was het gewoon over, niet echt een remedie voor. Wij hielden floris gewoon bij ons en ik liet hem veel drinken. Sinds kort gaat hij direct na het avondeten naar bed, wat is het dan stil! Sterkte!
@pluk; ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze autostoeltjes verkopen die niet 'goed'/'veilig' o.i.d. verkopen in Nederland.. Of is dat naief? Ik bedoel: het moet toch aan bepaalde veiligheidsnormen voldoen voor het uberhaupt verkocht mag worden. Overigens vind ik veiligheid natuurlijk wel heel belangrijk.. Zijn er andere stoelen die je kan draaien? Moet ik toch nog maar even verder kijken.
Ik heb net een kinderzitje gekocht via marktplaats; een yepp. Ben heeeel benieuwd! hoop dat het van het weekend fietsweer is, want we gaan hem zaterdagochtend ophalen