Wat een verschil idd in kids

Gister was mijn vriendin hier met haar zoontje, van 3,5 maanden, is even zwaar als Frederiek
Volgens mij is idd een maxi cosi het beste hoor, de babyversie zeg maar. Tot ze met hun hoofd erbovenuit groeien. Dat gebeurde bij Jurian wel, dus hij moest wel over naar een vervolgstoel, maar zeker zolang ze nog niet zelf kunnen zitten is dat volgens mij sowieso geen optie. Frederiek kan nog niet zelf zitten, ze gaat al wel bijna zelf zitten, maar als ze dan eenmaal bijna overeind is, zakt ze weer opzij. Dat gebeurt ook als ik haar neerzet, of ze zakt naar voren. Dus die blijft voorlopig nog in de maxi cosi. In de auto laten staan doe ik eigenlijk nooit, ik vind dat zo'n gewurm met die gordels om haar er dan uit te krijgen. En sowieso gebruiken wij beiden in onze auto dat ding, dus moet hij steeds over naar de andere auto.
Hier is Jurian al een poosje niet lekker. Vant weekend steeds aan de diarree en een paar keer overgeven. Hij eet wel redelijk, maar is nog steeds flink aan de diarree, hij loopt echt leeg

Gelukkig drinkt hij genoeg op een dag, maar van mij mag het wel een keer ophouden. Hij heeft steeds zo'n buikpijn, en ligt de halve dag op de bank. Wel heel gezellig hoor, alstie zo knuffelig enzo is

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...