Als je lang zoekt en ouder wordt, word je kritischer, dat geef ik toe.
Je kunt met die specifieke voorkeur toch ook heel gericht zoeken op de sites?
Wellicht zijn er clubs waar je heen kunt.
Waar een wil is, is een weg!
Moderator: Moderafo's
jans1 schreef:Waarom zet je die specifieke voorkeur niet even aan de kant? Ik had dat ook, maar dat heeft me alleen maar teleurgesteld. Mijn vriend was totaal niet het type waar ik op viel, maar ik ben reuze gelukkig met hem! Heb het gewoon geprobeerd en het werkt
Mortlach schreef:ik was inderdaad wat cryptisch, waarvoor excuses.
Ik ben dankbaar dat ik er op dit forum geen (groot) geheim van hoef te maken dat ik seksueel onderdanig/masochist ben. Dat betekent wel dat ik in een relatie iemand zoek, nee, nodig heb, die seksueel dominant/sadistisch is. Dat bedoelde ik dus met 'voorkeur'. Het betekent ook dat er dames zijn, hoe leuk ze ook zijn, waar ik nooit wat mee zou kunnen beginnen. Ik weet uit ervaring waar dat op uitdraait: jaren proberen het een plaatsje te geven en uiteindelijk toch uit elkaar.
Natuurlijk vraag ik me op momenten van zwakte wel af of ik toch niet zonder zou kunnen, maar als ik dan eerlijk ben is het antwoord toch steeds 'Nee, het is iets waar ik niet zonder kan of wil.' Dat dat het zoeken bemoeilijkt, heb ik ondertussen wel geaccepteerd.
schelpje3 schreef:Ik heb begrip voor je, maar weet wel dat het waarschijnlijk niet je hele leven lang persé zo hoeft te blijven. En hoe merkwaardig dit misschien ook klinkt, seks is niet het ALLERbelangrijkste in een langdurige relatie.
Want stel dat je een leuke vrouw tegenkomt, die helemaal aan jouw eisen voldoet. Zij kan ziek worden, een ongeluk krijgen, zodat alles anders wordt. En dan is dat een smalle basis Mortlach! Het gaat in een relatie meer om trouw, geduld, jezelf weg moeten kunnen cijferen, gericht zijn op de ander.
En als je als jonge vrouw misschien zo denkt, na het krijgen van een kind, kun je heel anders er over gaan denken, (mede weer door invloed van die hormonale schommelingen). Dus niets is 100% stabiel en zal ook zo blijven. Mensen veranderen in de loop van hun leven.
meribel schreef:@mortlach,
ja in dat geval trek ik mijn eerdere uitspraak terug. Ik sluit me aan bij schelpje dat dingen tijdens een relatie veranderen maar ik vermoed ook wel dat een voorkeur voor sm wel op zijn minst ergens sluimerend aanwezig moet zijn, en dat het niet vanuit het niets groeit. ( had toch mijn hersenen wel gepijnigd en alles bedacht wat het kon zijn, en dat dát wel kon groeien tijdens een relatie )
maar goed, op elk potje past een dekseltje hoor ( yes I know, is een cliché, maar wel waar )
Mortlach schreef:[
Ik moet wel zeggen dat de opmerking van Hubert dat er 'clubs' zijn wel even voor een glimlach zorgde. Die zijn er inderdaad, maar daar voel ik me meestal totaal niet thuis.
hubert schreef:Ja Mortlach, ik dacht wel aan iets dergelijks. Vandaar mijn voorstel om naar een club te gaan. Dat heb je blijkbaar al geprobeerd, maar daar voel je je meestal niet thuis (soms dus wel?)
Ik begrijp dat je een relatie wilt met een dominante vrouw die van sm en masochisme houdt. Met inachtnemning van wat hierboven al voor zinnigs gezegd is over relaties, moeten er zeker datingssites zijn waar men elkaar kan vinden. Of is dat allemaal commercieel?
In reformatorisch gezindte weet ik eigenlijk niet of er dito vrouwen, waar te vinden zijn. Volgens mij ligt jouw voorkeur in de taboe sfeer.
Wel goed dat je er open over bent.
hubert schreef:Je antwoorden zijn duidelijk Mortlach. Ik weet nog steeds niet hoe die citaten werken, maar dat krijg ik wel onder de knie.
Ik vraag me af waarom je uitgerekend op dit refoweb bent, met dit item, als je aangeeft niet (refo)christelijk te zijn. Wat is je motivatie?
Begrijp wel dat ik geen moeite heb met je voorkeuren. Ik heb het zelf ook wel eens 'onderzocht', zij het in een andere setting, maar om dat nou hier te bespreken dat is nog nog in mij opgekomen. Daar moeten toch geschiktere gremia te vinden zijn.
Maar goed; eerst je motivatie graag.
hubert schreef:Ok Mortlach, een helder verhaal. Het is dus eigenlijk een beetje therapie?
Dank voor je quotes. ik ga het proberen.
Ik heb geen tijd het hele forum na te lezen over evolutie. Daarom vraag ik aan jou welke indruk je krijgt van de reacties hier. Is evolutie nog steeds zo'n groot probleem in refokringen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten