Schipje schreef:Lammetje, misschien heb ik iets gemist... ik weet dat het een keer heel slecht met hem is gegaan dat hij stopte met ademhalen maar heeft jouw zoon verder nog een ziekte of iets dergelijks omdat hij zoveel ziek is?
Ze kunnen niks vinden. Maar hij heeft nu 3 keer blaasontsteking gehad, volgens de ha ook bronchitis, maar daar geloof ik zelf niet zoveel in. En de kinderarts dacht ook dat het wel meeviel, maar hij had wel degelijk last van benauwdheid. Alleen hielpen de pufjes etc niet echt, maar wat het geweest is? Tis nu in elk geval een stuk minder. Hij is nu weer vreselijk verkouden met 2 ontstoken oogjes (bv helpt nog niet super).
maar door totaal 4 kuurtjes is hij toch wel onrustiger geworden, 6 weken aan de diarree geweest dus bijna non stop gevoed. Later begonnen met bijvoeden, want ik wilde eerst zn darmen een beetje 'normaal' en jawel: volgende kuurtje
Nu bij de osteopaat geweest en die heeft wel wat dingen gevonden die ze gaat behandelen, hopelijk helpt het. Al is hij verder vrolijk en ondernemend en opt moment gaat het heel goed, op de nachten na, maarja, dat ritme zit er nu ook in gebakken natuurlijk....